.

Beantwoord

Waarom heeft mijn telefoon een SMS verstuurd naar de VS?

  • 20 August 2013
  • 2 reacties
  • 993 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Op mijn Simyo factuur staat ook een sms naar de Verenigde Staten vermeldt die ik niet verstuurd heb. Is dit misschien hetzelfde nummer?                                                  

0013106830959. 

Overigens heb ik een Samsung.

Groetjes,
Debby
icon

Beste antwoord door Debby 20 August 2013, 08:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Op mijn Simyo factuur staat ook een sms naar de Verenigde Staten vermeldt die ik niet verstuurd heb. Is dit misschien hetzelfde nummer?                                                  

0013106830959. 

Overigens heb ik een Samsung.

Groetjes,
Debby


Ik ben verder gaan zoeken en heb ontdekt dat het bij mij met het gebruik van Snapchat te maken kan hebben. Die ga ik dus onmiddelijk van mijn telefoon verwijderen. Ik doe er toch verder niets mee. Even kijken kostte me al 25 cent. 

Groetjes,
Debby
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben verder gaan zoeken en heb ontdekt dat het bij mij met het gebruik van Snapchat te maken kan hebben. Die ga ik dus onmiddelijk van mijn telefoon verwijderen. Ik doe er toch verder niets mee. Even kijken kostte me al 25 cent. 

Groetjes,
Debby


Hoi Debby,

Ik vond je vraag zó goed dat hij een eigen topic verdiende ;)

Snapchat is, zoals je zelf al uitgevogeld hebt, een van de apps die een activatie SMS stuurt naar het buitenland.
Als het goed is heeft er ergens in de algemene voorwaarden van die app gestaan dat er kosten kunnen worden berekend door de provider die je gebruikt voor het instellen van deze applicatie.

Maarja... Wie leest nou die algemene voorwaarden...?

Ik denk (bijna) niemand, ikzelf in elk geval ook niet.

Reageer