.

Beantwoord

Waarom heb ik spontaan geen 3g/4g meer?

  • 29 August 2017
  • 2 reacties
  • 1046 Bekeken

Hallo, van het ene op het andere moment heb ik geen beschikking meer over 3g/4g en andere verbindingen. Ik heb al mijn instellingen gecontroleerd, maar er is niets verkeerd ingesteld waardoor ik niet meer kan internetten buiten wifi om. Zelfs mijn databundel is nog niet verbruikt.

Zou graag een antwoord krijgen.

Groet, Bas
icon

Beste antwoord door Els 30 August 2017, 15:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Kun je wel bellen, sms’en? Nee?
Kijk eens alvast of er een storingmelding is, een moderator meldt zich nog bij je.

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Bas,

Welkom op het Simyo Forum! Wat ontzettend irritant dat je opeens niet meer kunt internetten via het mobiele netwerk. Geen zorgen, we helpen je graag met een oplossing.

Sinds wanneer heb je hier precies last van? De vraag van Friesian is ook een hele goeie: kun je wel bellen en sms'en? Om te kunnen internetten is het noodzakelijk dat al je instellingen goed staan. Dit geldt voor zowel je telefoon als het netwerk. Ik zie in je Netwerkinstellingen die je op Mijn Simyo kunt vinden geen vreemde dingen staan. Voor de zekerheid heb ik je internetinstellingen gereset, hierbij wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je je telefoon voor vijf minuten uitzetten?

Als dit nog niet werkt, loop dan je telefooninstellingen na. Via onze Toestelhulp kun je jouw telefoon aanklikken en onder 'internet' bij 'handmatig instellen' alles stap voor stap nalopen. Mocht je hierna nog niet kunnen internetten, voer dan een kruistest uit. Hierbij plaats je jouw simkaart in een andere telefoon om te testen of het daar werkt. Doe ditzelfde met een andere simkaart in jouw telefoon.

Laat je ons weten wat hier uit komt?

@Friesian, goed idee om de storingskaart te checken!

Groetjes,
Els

Reageer