Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik geen verbinding met profoon pm 590?

  • July 14, 2022
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik heb voor een cliënt een sim only bestel voor alleen bellen voor zijn profoon pm 590.

Nu heb ik alles gedaan maar kan hij niet bellen of gebeld worden. 

Ik zie tussen manueel netwerk kiezen ook geen kpn staan. Alleen Vodafone en nog 1.

Wie kan me helpen? 

Gr catheleyne 

Beste antwoord door Groentjuh

De Profoon PM 590 ondersteunt "GSM900”, dus zou KPN via 2G daar wel degelijk zichtbaar moeten zijn (tot 2025; dan wordt het 2G-netwerk mogelijk uitgezet).

Heb je misschien op die locatie misschien slecht 2G bereik (selecteer onder netwerk: “2G-netwerk”)?

Heb je eens gekeken of de simkaart het in een andere mobiel/smartphone wel werkt?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • antwoord
  • July 14, 2022

De Profoon PM 590 ondersteunt "GSM900”, dus zou KPN via 2G daar wel degelijk zichtbaar moeten zijn (tot 2025; dan wordt het 2G-netwerk mogelijk uitgezet).

Heb je misschien op die locatie misschien slecht 2G bereik (selecteer onder netwerk: “2G-netwerk”)?

Heb je eens gekeken of de simkaart het in een andere mobiel/smartphone wel werkt?


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • July 14, 2022

Zag dat ik per ongeluk 2 dezelfde berichten had geplaatst. 

Het probleem heeft zich inmiddels zelf opgelost. Ineens was er verbinding.

 

Bedankt voor je antwoord!


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 15, 2022

Hoi @Pnuland,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat @Groentjuh je goed heeft geïnformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast lees ik ook dat je probleem inmiddels is verholpen, dat is mooi om te horen 😊. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag!

Thanks @Groentjuh

Groetjes,
Seren