Skip to main content

.

Vraag

Waarom heb ik geen bereik en internet met nieuw abonnement?

  • 25 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Vandaag is mijn signaal abonnement ingegaan en in mijn signaal geactiveerd maar ik heb geen bereik. Er staat soms wel 4G heb dus ook geen internet. Ik kan jullie ook niet bellen en wel een WhatsApp gestuurd maar dat duurt 24 uur tot een reactie komt staat er minimaal en de chat staat ook uit bij jullie. Graag hulp dit is een heel slechte beginnen en ik overweeg direct te stoppen en kan door jullie nu niemand bellen en ben onbereikbaar.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @Sim12,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je geen bereik hebt!

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Is het hiermee opgelost? 

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 26 oktober 2024

Ja we hebben gebeld en sim reset uitgevoerd maar nog steeds erg slechte verbinding, zelfs helemaal niet de meeste tijd. Ik dacht dat dit net als odido kpn netwerk was maar bij odido was het veel beter bereik. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 28 oktober 2024

Hoi @Sim12,

Wat jammer dat je nog steeds slecht bereik ervaart! Heb je ook al geprobeerd om het internet handmatig in te stellen? Wellicht lukt het hiermee om een betere verbinding te krijgen. Mocht dit niet lukken dan kunnen we nog proberen om de netwerkinstellingen te resetten. Ik hoor dan graag welk merk en model toestel je hebt, dan zoek ik deze reset optie even voor je op! 

Per 1 november zal 5G beschikbaar zijn bij ons. In dit topic kan je daar alles over teruglezen. We gaan ervanuit dat je dan een stuk beter bereik zult hebben ðŸ˜Š. 

Groetjes,
Amy


Reageer