Skip to main content

.

Op mijn factuur zie ik verbruiksgegevens in verband met sms naar het buitenland. Het betreft het nummer 0053666548493646245. Dit is al eens eerder gebeurd. Wat is de oorzaak? Als dit een gevolg is van een hack dan zie ik me genoodzaakt dit telefoonnummer op te zeggen en Simyo te verlaten.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Op mijn factuur zie ik verbruiksgegevens in verband met sms naar het buitenland. Het betreft het nummer 0053666548493646245. Dit is al eens eerder gebeurd. Wat is de oorzaak? Als dit een gevolg is van een hack dan zie ik me genoodzaakt dit telefoonnummer op te zeggen en Simyo te verlaten.

Ik verwacht niet dat Simyo kan verklaren waarom jouw toestel een SMS stuurt naar dat nummer. Dat kan je zelf hebben gedaan (maar dan had je het wel geweten) of een app/systeem dat op jouw toestel is geïnstalleerd. In dat laatste geval gaan dat soort SMSjes bij een nieuwe provider net zo goed verzonden worden vanuit jouw toestel.

Hoi ​@Janf43,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Ik zie dat je van ​@Groentjuh (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen. 

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reageer