.

Beantwoord

Waarom heb ik de waarschuwing sms niet juist gekregen?

  • 29 February 2024
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Badge

Hallo Simyo,

Ik heb 15 GB plus altijd 1 extra GB als een cadeau dus totaal 16 GB.  Maand Februari heb ik 3 GB extra gekregen als cadeau wat totaal een verassing was dus totaal 18 GB.

Zover alles goed.

Ik krijg altijd van jullie waarschuwings sms'jes dat is ook altijd goed maar deze keer ging het mis.   Ik krijg altijd een sms'je als mijn cadeau 1 GB  voor 80% op was en/of ook als het helemaal op was.  

Maar omdat ik deze maand 3 GB cadeau heb gekregen heb ik een waarschuwings sms'je gekregen toen ik pas 1 GB extra had gebruikt en nog 2 GB over had.  Na een melding gemaakt te hebben op whatsapp klantenservice van jullie zei uw collega dat ik die sms kon negeren want ik had  nog 2 GB over. 

Dus ik neem aan dat ik een ander sms'je zou krijgen als mijn 3 GB cadeau op of bijna op zou zijn maar dat is nooit gebeurd maar kreeg een melding dat mijn sim geblokkeerd is vanwege hoge kosten

Hoop dat jullie het begrijpen, verzoek.ok.hier wat aan te doen 

 

Groetjes 

Yusuf


Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 1 March 2024, 11:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @dual sim,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen, fijn! 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Reageer