.

Beantwoord

Waarom geeft mijn telefoon alleen Noodoproepen weer?

  • 11 September 2017
  • 4 reacties
  • 558 Bekeken

Sinds ongeveer een maand heb ik er last van dat mijn mobiel geen netwerk kan vinden. Handmatig
vindt deze ook geen KPN netwerk. Het gekke is dat op sommige avonden het wel lukt om bereik te hebben. Echter wanneer ik dan gebeld wordt of iemand probeer te bellen valt in 1 keer het netwerk weg. Enig idee wat er aan de hand is en hoe dit kan worden opgelost?

Groeten,

Jasper
icon

Beste antwoord door Ron H 11 September 2017, 15:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Probeer eerst eens uit te zoeken of het aan je toestel of simkaart ligt, jouw simkaart in een ander toestel en andersom.
Geruild met een ander toestel toevallig ook simyo simkaart. Mijn simkaart deed het in het andere toestel en haar simkaart niet in die van mij. Het zal dus waarschijnlijk aan mijn toestel liggen.
Reputatie 7
Badge +6
Kijk ...op zoek naar een nieuw toestel dan maar😉,of reparatie.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Jaspervdv,

Oef, wat onhandig dat je deze problemen ondervindt! Je wilt natuurlijk wel bereikbaar blijven voor anderen.

Ik zie dat je inmiddels een kruistest hebt uitgevoerd door je simkaart in een andere telefoon te testen en andersom. Heel slim, want nu weten we dat het (helaas) aan je telefoon ligt. Gelukkig kun je dit oplossen door hem ter reparatie aan te bieden bij de leverancier of een nieuwe te kopen. Hopelijk ben je daarna zonder problemen weer gewoon bereikbaar! 🙂 Heb je hier nog vragen over?

@ Ron H, dank je wel voor je hulp! Dat was een hele goede tip.

Groetjes,
Els

Reageer