Skip to main content
De laatste maand ben ik regelmatig niet in staat te bellen en ben ik ook onbereikbaar voor anderen. Op dit moment ben ik sinds gisteren helemaal onbereikbaar, mobiel internet doet het wel. Ik heb van telefoon gewisseld (naar nieuwe iphone 6) en ook dit maakt niet uit, mijn simkaart doet het niet! Graag zo snel mogelijk een oplossing, ik moet bereikbaar zijn voor anderen op dit moment, maar zelfs jullie klantenservice kan ik niet bellen! (voor het eerst in vele jaren van abonnement bij jullie!)
Bellen naar 1200 bellen in het weekend gaat al niet, is gesloten. In het weekend is er soms wel een moderator aanwezig. Misschien is jouw probleem opgelost met een reset vanuit SImyo. Wacht hun even af.
Het is naar ieder nummer hetzelfde liedje op dit moment, ik wacht af....
Hoi Els0974762,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onwijs vervelend dat je onbereikbaar bent! Ik heb je simkaart zojuist een reset gegeven, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Ik hoor heel graag van je of dit het probleem heeft opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart toe.

Groetjes,

Sean

Ook ik was vanmorgen weer onbereikbaar met Simyo ,telefoon ging weer niet over. 30-8-2024

Nog erger,onlangs probeerde iemand mij te bellen,ik onbereikbaar!!!, kreeg alleen later nummer in display.Ik belde terug, kreeg te horen,,,nummer niet in gebruik. Dit twee maal. Was WEL in gebruik!

Gemeld bij klanten service nog niets vernomen. Advies :bel KPN  ,gedaan,moest weer naar Simyo bellen,lekker weer.En dus vandaag ging bel niet over,zat er naast,gel stond AAN.

Vriendelijke groet,

Hoi @Symiool,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je onbereikbaar bent! Het spijt me om dit te lezen.

Ik heb als eerst jouw bericht aangepast omdat er persoonsgevoelige informatie in je bericht stond. Persoonlijke informatie wordt altijd verwijderd uit je bericht door ons (moderators). Je kunt onze huisregels eventueel hier lezen.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer