Welkom op het Simyo forum.
Wat onwijs vervelend dat je onbereikbaar bent! Ik heb je simkaart zojuist een reset gegeven, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor heel graag van je of dit het probleem heeft opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart toe.
Groetjes,
Sean
Ook ik was vanmorgen weer onbereikbaar met Simyo ,telefoon ging weer niet over. 30-8-2024
Nog erger,onlangs probeerde iemand mij te bellen,ik onbereikbaar!!!, kreeg alleen later nummer in display.Ik belde terug, kreeg te horen,,,nummer niet in gebruik. Dit twee maal. Was WEL in gebruik!
Gemeld bij klanten service nog niets vernomen. Advies :bel KPNÂ ,gedaan,moest weer naar Simyo bellen,lekker weer.En dus vandaag ging bel niet over,zat er naast,gel stond AAN.
Vriendelijke groet,
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je onbereikbaar bent! Het spijt me om dit te lezen.
Ik heb als eerst jouw bericht aangepast omdat er persoonsgevoelige informatie in je bericht stond. Persoonlijke informatie wordt altijd verwijderd uit je bericht door ons (moderators). Je kunt onze huisregels eventueel hier lezen.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en je persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder hiermee.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.