.

Beantwoord

Waarom ben ik niet bereikbaar?

  • 28 June 2016
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Wanneer ik thuis ben heb ik regelmatig geen bereik en/of ben ik niet bereikbaar. Dit is natuurlijk heel erg storend want het is wel mijn werknummer. Woon in Heemskerk, zet natuurlijk hier niet adres en nummer neer.

Hoor dit vaker, hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 29 June 2016, 12:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat je hier geen persoonlijke gegevens plaatst is logisch en ook niet nodig.

Wat je kunt doen is een kruistest. Jouw sim in een andere telefoon en anders om. Zo kom je erachter waar het probleem zit.

Vaak werkt een reset vanuit Simyo ook, maar zou eerst die kruistest proberen.
Reputatie 7
Badge +9
Volgens de dekkingskaart www.coveragechecker.nl is het bereik voor bellen/gebeld worden in Heemskerk goed. Op http://allestoringen.nl/storing/kpn/kaart kan je zien waar mensen op dit moment last hebben van storingen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jan Meijne,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet optimaal gebruik kunt maken van je Simyo aansluiting! Ik heb meteen de dekking gecontroleerd in jouw omgeving, en heb geconstateerd dat er niets aan de hand is. Je zou gewoon moeten kunnen bellen, internetten en SMS'en dus. Ik heb wel een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en dan weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!

Mocht je nog steeds problemen ervaren, raad ik je aan om een kruistest uit te voeren (zoals Raytje al zei!). Je plaatst dan jouw simkaart in een ander toestel, en een andere simkaart in jouw toestel. Op die manier kun je achterhalen waar het probleem precies ligt!

Mocht het daarna nog steeds onduidelijk zijn waarom je niet kunt bellen, gaan we gewoon op zoek naar een andere oplossing! Maar eerst even dit proberen 🙂

@ Raytje en Franswon: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer