Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom beltegoed als ik alleen internet?

• 15 januari 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb een prepaidkaart, een internetbundel onbeperkt  en beltegoed op nul.

De servicedesk zegt dat ik beltegoed moet hebben zodat mijn internetbundel, die betaald is, blijft werken.

Kan iemand mij zeggen waar dit in de voorwaarden staat?

Ik ben het hier niet mee eens, en probeer het uit te zoeken.

Beste antwoord door Groentjuh

Op deze pagina staat de vraag: "Mijn beltegoed is op, maar ik heb nog wel een internetbundel. Waarom kan ik niet internetten?”

Het uitgaande verkeer vanaf je Simyo Prepaid stopt zodra je beltegoed op is, ook als je een internetbundel hebt. Je kunt dan nog wel gebeld worden en sms’jes ontvangen. Zelf bellen, sms'en en internetten is dan niet meer mogelijk. In dat geval kan je het beste je beltegoed opwaarderen. Opwaarderen kan via Mijn Simyo of deze pagina. Na het opwaarderen kan je de simkaart weer volledig gebruiken.

Tip: Start vijf minuten na het opwaarderen je telefoon opnieuw op. Dit zorgt ervoor dat je geactiveerde simkaart weer verbinding maakt met je telefoon.

Bekijk originele reactie

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4034 reacties
  • antwoord
  • 15 januari 2025

Op deze pagina staat de vraag: "Mijn beltegoed is op, maar ik heb nog wel een internetbundel. Waarom kan ik niet internetten?”

Het uitgaande verkeer vanaf je Simyo Prepaid stopt zodra je beltegoed op is, ook als je een internetbundel hebt. Je kunt dan nog wel gebeld worden en sms’jes ontvangen. Zelf bellen, sms'en en internetten is dan niet meer mogelijk. In dat geval kan je het beste je beltegoed opwaarderen. Opwaarderen kan via Mijn Simyo of deze pagina. Na het opwaarderen kan je de simkaart weer volledig gebruiken.

Tip: Start vijf minuten na het opwaarderen je telefoon opnieuw op. Dit zorgt ervoor dat je geactiveerde simkaart weer verbinding maakt met je telefoon.

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 15 januari 2025

Als je met € 10 opwaardeert en je gebruikt je beltegoed niet dan kun je 50 jaar vooruit😆

eens per half jaar een sms’je versturen van € 10 cent

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 17 januari 2025

Hi ​@PNM,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@Groentjuh en ​@Ron H. Super bedankt voor jullie hulp heren! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer