.

Beantwoord

Waar krijg ik de melding: Niet aangemeld bij netwerk?

  • 8 August 2014
  • 9 reacties
  • 758 Bekeken

Badge
Wie weet wat de oorzaak is dat ik plotseling niet meer met een contact kan bellen?
Ik krijg de foutmelding: Niet aangemeld bij netwerk.,

Hoe kan ik dit verhelpen?
Gr.Frans
icon

Beste antwoord door de leon 8 August 2014, 18:52

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer het eens met je telefoon helemaal uitzetten (dus echt uit) en opnieuw aanzetten. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Franseising,

Heeft de tip van de leon geholpen? Zo niet, dan horen we het graag!
Wie weet wat de oorzaak is dat ik plotseling niet meer met een contact kan bellen?
Ik krijg de foutmelding: Niet aangemeld bij netwerk.,

Hoe kan ik dit verhelpen?
Gr.Frans


Ik heb precies hetzelfde probleem. Opnieuw aan/uit doen helpt niet.
Het helpt ook niet door een ander simkaart in mijn toestel te doen en later weer die van simyo er in te doen.
Heel vervelend!

Zijn er meerdere personen die dit probleem hebben (gehad)? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi KanyeEast, welkom op het Simyo forum 😃

Jammer dat het niet heeft geholpen. Ik heb je simkaart even gereset. Wil je je toestel eenmalig uit- en aanzetten? Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk 🙂

Als dit niet werkt, laat je dan weten welke melding er verschijnt? Is dat precies dezelfde (Niet aangemeld bij netwerk) of een andere? En hoelang ervaar je dit, is het ook op meerdere plekken?

Ik zie je reactie wel verschijnen 😮
Ik krijg ook steeds de melding niet aangemeld, heb de telefoon ook al uit en weer aangezet.
Wat is hier aan te doen
Badge +6
Hoi yaniek, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting.

Ik heb zojuist je simkaart even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit/aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of je dan wel weer gebruik kan maken van je aansluiting! 🙂
Hoi yaniek, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting.

Ik heb zojuist je simkaart even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit/aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of je dan wel weer gebruik kan maken van je aansluiting! :)


Nee, nog steeds de melding niet aangemeld
Ik heb dit probleem helaas ook.. ik kan helemaal niemand meer bereiken zo.. heel erg vervelend kunnen jullie me alsjebliefd helpen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi yaniek en liekep1995,

Hebben jullie al eens handmatig naar het KPN netwerk gezocht met je mobiel? En als je dat doet, wat voor melding geeft je telefoon dan?

Ook wil ik even vragen: hebben jullie dit overal of alleen thuis? 🙂

Reageer