.

Beantwoord

Waar kan ik zien dat mijn nummerbehoud naar mijn nieuwe provider goed gaat?

  • 15 October 2015
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

Badge
Ik heb gisteren een abonnement afgesloten bij Hollands Nieuwe,
Ik heb hier aangevinkt dat ik mijn abonnement bij Simyo nog niet had opgezegd.
Ook werd er gevraagd wanneer mijn abbonnement afliep, hierop heb ik geantwoord: 31-10-2015, omdat dit het eerst volgende moment is dat mijn abonnement kan aflopen. (omdat hij maandelijks opgezegd kan worden)

ik heb HollandsNieuwe gebeld en zij zouden het abonnement op stop zetten bij Simyo, maar nergens kan ik hiervan de status vinden.
Ik heb al enorm veel kosten gehad bij Simyo. Dus het zou echt een domper zijn als ik nu dadelijk ook nog eens het abonnement moet betalen voor de maand november, terwijl deze dan al loopt bij Hollands Nieuwe.

Waar kan ik vinden of dit allemaal geregeld kan worden, of al is geregeld. ik heb nergens informatie over ontvangen.
icon

Beste antwoord door Ernst 16 October 2015, 13:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Misha, wat jammer dat je ons gaat verlaten... :(

Wanneer je ergens nummerbehoud aanvraagt, wordt er gevraagd of je al hebt opgezegd en wat de datum is waarop je abonnement eindigt.
Omdat er niet is opgezegd heb je één maand opzegtermijn. Je hebt gelukkig zelf ook al bij je nieuwe provider aangegeven dat je niet opgezegd hebt, dus hebben zijn nummerbehoud voor je aangevraagd met die maand opzegtermijn.
Op 16 november wordt je abonnement bij Simyo beëindigd en gaat je nummer naar je nieuwe provider.

Je geeft overigens aan dat je enorm veel kosten hebt gemaakt bij Simyo. Ik kan ook zien dat je regelmatig MB's te kort bent gekomen. Waarom heb je dan niet gewoon je bundel wat verhoogd?
Badge
Hoi Ernst,

ik weet dat mijn abonnement per 16 november stopt bij Simyo.
Maar betaal ik dan nog wel voor deze maand het volledige bedrag?
want mijn abonnement loopt (onverwachts) al bij hollands nieuwe. dus ik betaal ook al tot 15 november voor dit abonnement.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Misha,

Apart dat je abonnement bij hun al is begonnen. De datum dat je nummer wordt overgezet naar Hollands Nieuwe is de einddatum van je Simyo contract. Op 16 november wordt je abonnement bij ons dus stopgezet. Je betaalt alleen abonnementskosten van 1 tot en met 16 november 2015.

Op het forum hoef je je vraag overigens maar op één plek te stellen. We beantwoorden altijd alle vragen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen antwoord komt 😉

Heb je nog vragen?
Badge
Mijn abonnement is daar al begonnen inderdaad, maar nog met een nieuw nummer. vanaf 16 november wordt mijn nummer dus overgezet.
Wat zijn de abonnementen kosten van van 1 tot 16 november? Wanneer ik niks verbruik, zijn deze kosten dan ook niks?

Sorry voor het twee keer plaatsen, dacht dat het fout was als ik hem hier zou plaatsen.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Misha,

Je abonnementskosten voor 1 t/m 16 november zijn ongeveer de helft van je vaste maandelijkse kosten. Da's dus makkelijk rekenen ;)
Wanneer je niet belt, betaal je die kosten wel, net zoals tijdens een maand.
Badge
ok. dankjewel voor alle hulp!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Misha,

Graag gedaan namens Ernst! Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer