.

Beantwoord

Waar kan ik in Mijn Simyo zien dat mijn abonnement is opgezegd?

  • 1 May 2015
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

goedemiddag,

Ik heb een abonnement afgesloten bij een andere provider. Deze zouden mijn huidig abonnement opzeggen, echter zie ik niet in Mijn Simyo dat de opzegging/wijziging al is doorgevoerd. Is mijn abonnement inmiddels opgezegd??

groet,
Richard
icon

Beste antwoord door Ernst 4 May 2015, 13:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi RKoolhof, wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten :(

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.

Bij nummerbehoud werkt het zo dat je toekomstige provider een verzoek indient om je nummer over te nemen op een bepaalde datum. In jouw geval is dat 21 mei.
Dit wordt meestal automatisch beoordeeld en indien goedgekeurd dragen we op die datum je nummer over. Op dat moment gaan we werken aan de afwikkeling van je abonnement bij ons.

"Waarom zo laat?" Hoor ik je bijna denken. Welnu, je kunt tot twee werkdagen van te voren je nummerbehoud nog afzeggen (doen! doen!)
Tot die tijd zit je wel in de opzegtermijn, maar 'weet' Mijn Simyo eigenlijk nog van niets.

Van je nieuwe provider heb je als het goed is al wel vernomen dat je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd en dat geldt als een opzegging.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer