.

Beantwoord

vreemde telefoontjes

  • 26 June 2013
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

Badge
ik ontvang de laatste dagen een aantal keren per dag telefoon van een onbekend nummer, je hoort verschillende dingen zoals: een computerstem die willekeurige zinnen spreekt, ( lijkt google vertalen) en radiofragmenten. Blokkeren gaat niet. Graag suggesties.
icon

Beste antwoord door Charlene 27 June 2013, 12:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
ik ontvang de laatste dagen een aantal keren per dag telefoon van een onbekend nummer, je hoort verschillende dingen zoals: een computerstem die willekeurige zinnen spreekt, ( lijkt google vertalen) en radiofragmenten. Blokkeren gaat niet. Graag suggesties.

Hoi rogerE,

Dat is vreemd en erg hinderlijk, lijkt me.
Wat je zou kunnen doen is tien verschillende data en tijdstippen doorgeven van de ontvangen gesprekken. Dit kun je doen in een privébericht hier of in een email naar : [email]klantenservice@simyo.nl[/email] .

Het gaat hierbij om gesprekken waarbij er daadwerkelijk verbinding is geweest. Een gemiste oproep volstaat helaas niet omdat deze niet teruggezien kan worden op het netwerk.
Wij kunnen de gegevens van de oproepen dan doorgeven aan de netwerkbeheerder, die de beller een waarschuwing geeft. Over het algemeen stopt het bellen dan.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan wederom contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat er verdere stappen ondernomen worden om de overlast te stoppen.

Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene
Badge
ik had hjet al bij iemand anders teruggevonden (2011) en heb inmiddels een mail naar het genoemde adres gestuurd. Dank voor je reactie.
mvg
Roger
Badge +8
ik had hjet al bij iemand anders teruggevonden (2011) en heb inmiddels een mail naar het genoemde adres gestuurd. Dank voor je reactie.
mvg
Roger


Hoi rogerE,

Goed om te horen dat je actie onderneemt. Je zult per mail verder geïnformeerd worden.
Laten we hopen dat je er snel vanaf bent :)

Groetjes,
Charlene

Reageer