Skip to main content

.

Ik heb enkele weken geleden een micro-SIM kaart van jullie ontvangen en deze is vorige week geactiveerd. Sinds gisteren probeer ik hem te gebruiken, maar als ik probeer te bellen hoor ik de meldeing "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Ik kan wel gebeld worden.
zou je mijn simkaart ook kunnen resetten dan?
OK dan, ik heb al een reactie gekregen: Ze hebben mijn simkaart gereset. Dat is dan toch wel weer lekker snel! Thanks!



Welkom op het forum Reinoo,



Ik zie dat er inderdaad via email contact is geweest. De simkaart is geactiveerd. Bedankt dat je het hier even hebt laten weten :)



zou je mijn simkaart ook kunnen resetten dan?



Hoi rust46,



Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.



Groetjes,



Alex
Beste Klantenservice,



Ik had een geblokkeerde aansluiting wegens achterstallige betaling. Die is inmiddels betaald en ook terug te zien op mijn Simyo dat de factuur is betaald. Ik heb al geprobeerd verbinding te zetten door middel van aan en uitzetten van mijn toestel, alleen is dat niet gelukt. Nu is mijn vraag? Wanneer kan ik weer gebruik maken?



Gr. Bekir
Beste Klantenservice,



Ik had een geblokkeerde aansluiting wegens achterstallige betaling. Die is inmiddels betaald en ook terug te zien op mijn Simyo dat de factuur is betaald. Ik heb al geprobeerd verbinding te zetten door middel van aan en uitzetten van mijn toestel, alleen is dat niet gelukt. Nu is mijn vraag? Wanneer kan ik weer gebruik maken?



Gr. Bekir




Hoi Bekir,



Welkom op het forum!

Je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Kan je laten weten of je weer kan bellen?
Ik heb ook dit probleem. Sinds vandaag is mijn mobiele nummer overgezet en kon ik gebruik maken van mijn nieuwe simkaart.

Alleen als ik nu wil bellen is mijn aansluting om adminstratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Kan mijn simkaart ook worden gereset?



Met vriendelijke groet
Hoi adobbe,



Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en je simkaart is gereset, werkt je aansluiting nu naar wens? Ook het internet? :)



Je had overigens dit probleem, doordat je helaas pas je simkaart had geactiveerd op de dag dat we je nummer over hebben genomen, in plaats van een dag van tevoren zoals we adviseren 🙂.
Hallo,



Sinds vanmorgen (13-02) is mijn abbonement om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik heb sinds een paar maanden een abbonement bij Simyo. Vorige maand heb ik mijn internetbundel verhoogd naar 1500MB p/m.

Verder heb ik als het goed is niets veranderd.



Ik zou graag spoedig antwoord willen aangezien ik deze telefoon ook zakelijk gebruik.



Alvast bedankt!



Manouk
Hallo,



Sinds vanmorgen (13-02) is mijn abbonement om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik heb sinds een paar maanden een abbonement bij Simyo. Vorige maand heb ik mijn internetbundel verhoogd naar 1500MB p/m.

Verder heb ik als het goed is niets veranderd.



Ik zou graag spoedig antwoord willen aangezien ik deze telefoon ook zakelijk gebruik.



Alvast bedankt!



Manouk




Hoi Manouk,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat we jouw vraag al op Twitter en in de e-mail hebben behandeld. Volgens mij is alles nu weer in orde, klopt dat? Wel wil ik je graag meegeven dat het niet de bedoeling is dat je op drie verschillende kanalen contact met ons zoekt. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk geholpen wilt worden, maar het gaat juist sneller als je maar op één kanaal reageert 🙂
Hallo,



Sinds vandaag is mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.



Ik zou graag spoedig reactie willen.



Alvast bedankt!



Lana
Hoi Sinitsyn,



Welkom op het Forum!



Wat gek dat jij je simkaart niet kunt gebruiken. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je op dit moment voldoende beltegoed hebt. Ook is je simkaart gewoon actief.



Om ervoor te zorgen dat jij je aansluiting zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik je simkaart voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juist instellingen op het netwerk registreert.



Gaat het lukken zo?



Groetjes,

Asma

Reageer