Ik heb enkele weken geleden een micro-SIM kaart van jullie ontvangen en deze is vorige week geactiveerd. Sinds gisteren probeer ik hem te gebruiken, maar als ik probeer te bellen hoor ik de meldeing "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Ik kan wel gebeld worden.
Bladzijde 1 / 3
Nadat foutje van Simyo bij activeren is opgelost doet SIM het nu ook.
Hoi Lutsen,
Wellicht dat de simkaart nog niet correct was geactiveerd. Goed om te horen dat het inmiddels weer werkt.
Groetjes,
Alex
Wellicht dat de simkaart nog niet correct was geactiveerd. Goed om te horen dat het inmiddels weer werkt.
Groetjes,
Alex
Ik heb ditzelfde probleem.
Eerst dacht ik dat het door nummerbehoud was. Contact opgenomen, maar dat was allemaal geregeld en afgehandeld. 8-6 heb ik via een formulier op deze site gezegd dat hij het nog steeds niet deed; geen reactie. 10-6 nogmaals een bericht verstuurd; weer geen reactie. Vandaag gebeld; er werd me verteld dat de simkaart binnen 10 min gereset zou worden. Daarna werkte hij nog niet en ik krijg nu nog steeds dezelfde melding. Het is nog steeds niet opgelost. Wat nu?
Eerst dacht ik dat het door nummerbehoud was. Contact opgenomen, maar dat was allemaal geregeld en afgehandeld. 8-6 heb ik via een formulier op deze site gezegd dat hij het nog steeds niet deed; geen reactie. 10-6 nogmaals een bericht verstuurd; weer geen reactie. Vandaag gebeld; er werd me verteld dat de simkaart binnen 10 min gereset zou worden. Daarna werkte hij nog niet en ik krijg nu nog steeds dezelfde melding. Het is nog steeds niet opgelost. Wat nu?
Beste Salibalibelibo,
Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zojuist hebben we contact opgenomen met onze netwerkspecialisten, zij hebben de simkaart gereset op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te zetten en deze over een kwartier opnieuw aan te zetten. Wij zullen de abonnementskosten voor de periode 9 juni tot en met vandaag crediteren, je zult dit terug kunnen zien op je eerstvolgende factuur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zojuist hebben we contact opgenomen met onze netwerkspecialisten, zij hebben de simkaart gereset op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel volledig uit te zetten en deze over een kwartier opnieuw aan te zetten. Wij zullen de abonnementskosten voor de periode 9 juni tot en met vandaag crediteren, je zult dit terug kunnen zien op je eerstvolgende factuur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Manisha
Hartstikke bedankt Manisha, hij doet het weer!
Beste Salibalibelibo,
Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.
Groetjes,
Manisha
Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.
Groetjes,
Manisha
Dag Manisha/Simyo,
Ik heb exact hetzelfde probleem: ik kan mijn nummer niet gebruiken vanwege administratieve redenen. (gisteren is mijn portering in werking gesteld)
Kun je voor mij ook een reset regelen, zodat ik van de simkaart gebruik kan maken? :)
Wat ik ervan gezien heb tot nog toe werkt het forum super! Oh ja, mocht je meer gegevens van me willen hebben, dan verneem ik dat graag! (weet niet of je mijn gegevens kunt zien als "admin", maar ik gok zo van wel ;-))
Groet,
FandaMan
Ik heb exact hetzelfde probleem: ik kan mijn nummer niet gebruiken vanwege administratieve redenen. (gisteren is mijn portering in werking gesteld)
Kun je voor mij ook een reset regelen, zodat ik van de simkaart gebruik kan maken? :)
Wat ik ervan gezien heb tot nog toe werkt het forum super! Oh ja, mocht je meer gegevens van me willen hebben, dan verneem ik dat graag! (weet niet of je mijn gegevens kunt zien als "admin", maar ik gok zo van wel ;-))
Groet,
FandaMan
Welkom op het forum FandaMan,
Omdat je telefoonnummer inmiddels is overgezet kan ik je niet vanuit het forum vinden. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer? Dan kan ik je aansluiting bekijken.
Groetjes,
Alex
Omdat je telefoonnummer inmiddels is overgezet kan ik je niet vanuit het forum vinden. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer? Dan kan ik je aansluiting bekijken.
Groetjes,
Alex
Beste simyo,
Ik was mijn simkaart verloren en heb nu me nieuwe simkaart binnen. Alleen als ik nu probeer te bellen, krijg ik de melding dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?
Mvg,
Ik was mijn simkaart verloren en heb nu me nieuwe simkaart binnen. Alleen als ik nu probeer te bellen, krijg ik de melding dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?
Mvg,
Ik heb sinds een paar dagen een iPhone en heb daarom een nieuwe nano sim aangevraagd, deze is inmiddels binnengekomen en geactiveerd maar ik kan nog geen gebruik maken van internet, sms of bellen. Bij het bellen wordt er gezegd dat de simkaart om administrieve redenen niet in werking is. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Ik heb ook vandaag zo'n vaag bericht van "aasluiting om admin. reden geblokkeerd". Blijkt na bellen dat dit komt omdat ik vorige week een paar dure telefoontjes in het buitenland heb gemaakt.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening.
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening.
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.
Ik was mijn simkaart verloren en heb nu me nieuwe simkaart binnen. Alleen als ik nu probeer te bellen, krijg ik de melding dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?
Mvg,
Welkom op het forum Jasper94,
Wanneer je je simkaart bent verloren en je hebt een vervangende simkaart besteld, moet je deze eerst activeren. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice om dit in orde te maken.
Welkom op het forum TomR,
Ik zie dat de nano simkaart op 10/12/12 is geactiveerd en dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening.
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.
Welkom op het forum RichardR,
Als ik je aansluiting bekijk, zie ik dat we op 8/12/12 een sms hebben gestuurd met informatie over de afsluiting wegens surl=https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-ben-afgesloten-wegens-hoogverbruik-houdt-3325hoogverbruik[/url]. Jammer dat je hierdoor geen klant meer wilt zijn bij Simyo. Ik heb je een email gestuurd met instructie over hoe je weer kan worden aangesloten.
Groetjes,
Alex
Hallo Simyo,
Sinds een halve maand gebruik ik Simyo. Ik zit nu alleen met hetzelfde probleem dat ik te horen krijg dat de aansluiting voor administratieve redenen buiten bereik is gesteld. Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
M.v.g.
Sinds een halve maand gebruik ik Simyo. Ik zit nu alleen met hetzelfde probleem dat ik te horen krijg dat de aansluiting voor administratieve redenen buiten bereik is gesteld. Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
M.v.g.
Hoi Biancastok,
Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik daar reactie gegeven op je vraag.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik daar reactie gegeven op je vraag.
Groetjes,
Alex
Dag Simyo,
Ik heb ook met dit probleem te maken. Bij het activeren kreeg ik al een melding dat er iets niet goed was. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Groeten,
Daan
Ik heb ook met dit probleem te maken. Bij het activeren kreeg ik al een melding dat er iets niet goed was. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Groeten,
Daan
Hi, I blocked my simcard, ordered a new one, I tried to active it online, I put in my new sim card number but there was an error.
When I put the pin no in my new sim card it works, but I cannot call. What can I do???
When I put the pin no in my new sim card it works, but I cannot call. What can I do???
Welkom op het forum Dhvandenakker,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van het abonnement kunnen maken. Indien dit niet het geval is, vernemen wij het graag.
Hey sseos, according to our system, you have already been able to use your subscription. Would you please be so kind to confirm this?
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van het abonnement kunnen maken. Indien dit niet het geval is, vernemen wij het graag.
Hey sseos, according to our system, you have already been able to use your subscription. Would you please be so kind to confirm this?
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van het abonnement kunnen maken. Indien dit niet het geval is, vernemen wij het graag.
Hey sseos, according to our system, you have already been able to use your subscription. Would you please be so kind to confirm this?
I have been able to use the subscription before I blocked my sim card which I lost. When I received the new one, I tried to activate it online but there
was an error message. The pin no. works, but I cannot call. Please help, It's been a week since I cannot call!!!
Hi sseos,
In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?
Greetings,
Alex
In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?
Greetings,
Alex
it works now, thank you.
Hi sseos,
In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?
Greetings,
Alex
In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?
Greetings,
Alex
Hey sseos,
Thank you for your conformation.
Thank you for your conformation.
Hallo,
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn 'oude' simkaart was gestolen. De oude simkaart heb ik geblokkeerd, ik heb nu alleen de nieuwe geactiveerd via de site van simyo. Ik kan alleen nog niet bellen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Daarnaast kan ik ook niet op het internet. ' u bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelij is'.
Zou u mij kunnen helpen?
Mvg,
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn 'oude' simkaart was gestolen. De oude simkaart heb ik geblokkeerd, ik heb nu alleen de nieuwe geactiveerd via de site van simyo. Ik kan alleen nog niet bellen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Daarnaast kan ik ook niet op het internet. ' u bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelij is'.
Zou u mij kunnen helpen?
Mvg,
Neem maandag even via telefoon contact op met de klantenservice zij kunnen je aansluiting bekijken en gaat sneller als hier op forum
Je oude simkaart heb je geblokkeerd. De nieuwe is ook nog geblokkeerd.
Je kunt je simkaart laten deblokkeren door de klantenservice (zij zullen je vragen om enkele gegevens) maar een moderator hier kan het ook voor je doen.
Even wachten dus tot maandag. :eek:
Je kunt je simkaart laten deblokkeren door de klantenservice (zij zullen je vragen om enkele gegevens) maar een moderator hier kan het ook voor je doen.
Even wachten dus tot maandag. :eek:
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn 'oude' simkaart was gestolen. De oude simkaart heb ik geblokkeerd, ik heb nu alleen de nieuwe geactiveerd via de site van simyo. Ik kan alleen nog niet bellen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Daarnaast kan ik ook niet op het internet. ' u bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelij is'.
Zou u mij kunnen helpen?
Mvg,
Hoi AB1,
Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten. Daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Erickiel & De Leon bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.