.

Beantwoord

voicemail over internet afluisteren

  • 9 March 2013
  • 5 reacties
  • 570 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Op dit moment ben ik voor een langere tijd in het buitenland.
Nu wil ik echter de mogelijkheid hebben om mijn voicemail hier af te luisteren.
Echter als ik ga bellen met me voicemail, dan hebben we hogere tarieven.
Daarom vroeg ik me af of het ook mogelijk is om via internet mijn voicemail af te luisteren.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr, Robin
icon

Beste antwoord door Natascha 11 March 2013, 14:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Robin ik ben heel bang dat dit niet mogelijk is.
Maar misschien dat een moderator daar een definitief antwoord op kan geven.
Badge
Weet je misschien of er wel een andere mogelijkheid is om de voicemail af te luisteren?
Badge
Bijvoorbeeld door te bellen naar een bepaald nummer(met een andere telefoon) en daar toegang te krijgen tot je voicemail.
Reputatie 7
Volgens mij is het ontvangen van een voicemailberichtje terwijl je in het buitenland bent al niet gratis. Volgens mij betaal je dan dezelfde kosten als dat je in het buitenland wordt gebeld. De andere kant betaalt de kosten tot aan de landsgrenzen en jij betaalt het buitenlandtarief.

Als je de optie hebt, zou ik voicemail uitzetten op het moment dat je in het buitenland verblijft. Kan of kunnen diegene die jou belt/bellen, op het moment dat jij geen gelegenheid hebt de telefoon aan te nemen, op een later moment nog eens bellen? Dan maakt en de beller geen kosten, want geen gehoor/verbinding en jij betaalt alleen maar, zodra je wel bent bereikt.
Badge +6
Beste Simyo,

Op dit moment ben ik voor een langere tijd in het buitenland.
Nu wil ik echter de mogelijkheid hebben om mijn voicemail hier af te luisteren.
Echter als ik ga bellen met me voicemail, dan hebben we hogere tarieven.
Daarom vroeg ik me af of het ook mogelijk is om via internet mijn voicemail af te luisteren.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr, Robin


Hoi Robin84,

Het is helaas niet mogelijk je voicemail te beluisteren via het internet. Ik raad je te bellen naar +31612001233 om je voicemail uit te zetten. Het ontvangen van een voicemail bericht is gratis.

@ Koorrell2 & RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer