.

Beantwoord

Voicemail instellen

  • 31 August 2012
  • 1 reactie
  • 667 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag is mijn nummer overgezet van Vodafone naar Simyo en is mijn abonnement (250min + 500MB) ingegaan. Alles werkt inmiddels behalve de Voicemail. Deze heb ik inmiddels aangezet via 12331, maar ik kan als ik naar 1233 bel niet het verdere optiemenu bereiken. Na de welkomstboodschap en de melding dat ik een aantal stappen moet doorlopen wordt de verbinding verbroken.
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 16:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum robazizo,

Afgelopen vrijdag was er een voicemail storing. Zou je kunnen laten weten of je deze problemen nog steeds hebt? Indien dat het geval is, verzoeken wij je om even telefonisch contact met de klantenservice op te nemen zodat wij direct met de technische afdeling kunnen troubleshooten.

Reageer