Als je van de overstapservice met nummerbehoud van Simyo gebruik maakt, regelt Simyo de overstap met nummerbehoud, op het moment van de werkelijke overstap vervalt het nummer bij je oude provider en gaat je bestaande nummer bij Simyo in. @HelpPLS
Jij hebt het blijkbaar anders aangepakt en weet daarom niet of je je nummer nog kunt overzetten als je zelf al bij je vorige provider geen actief abo meer hebt.
Als het anders is, lees ik het graag.
Als je van de overstapservice met nummerbehoud van Simyo gebruik maakt, regelt Simyo de overstap met nummerbehoud, op het moment van de werkelijke overstap vervalt het nummer bij je oude provider en gaat je bestaande nummer bij Simyo in. @HelpPLS
Ja dankjewel. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice en ik heb deze informatie dus ook al online gelezen.
Jij hebt het blijkbaar anders aangepakt en weet daarom niet of je je nummer nog kunt overzetten als je zelf al bij je vorige provider geen actief abo meer hebt.
Als het anders is, lees ik het graag.
Nee ik heb dit niet anders aangepakt. Ik heb netjes aangevraagd om mijn nummer te behouden via de overstapservice. En dit is ook goedgekeurd.
Ik wil alleen nu overstappen, en niet pas over 4 weken zoals er in de email van het nummerbehoud staat.
Ik wil dus de overstapdatum van 31 juli verplaatsen naar 5 juli.
Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @HelpPLS
Hoi @HelpPLS,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Ook zie ik dat je nummerbehoud nu is goedgekeurd voor een eerdere datum. Goed om te zien! Ik ga ervanuit dat het hiermee is opgelost.
Thanks voor je hulp! @J.D.L.
Groetjes,
Roeqajja