.

Beantwoord

verstaanbaarheid tijdens bellen

  • 14 August 2013
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Badge
Tijdens het bellen ben ik moeilijk te verstaan daar de woorden hakkelend ovekomen en soms wegvallen. Nu is mij gezegd dat het komt door een foute codec. Wat dit inhoudt zegt mij niets. Er is me aangeraden een aandere simkaart te gebruiken. Is dit d oplossing?
Wie weet een juist antwoord?
icon

Beste antwoord door Kim 15 August 2013, 10:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben benieuwd of het ook gebeurt als je de simkaart in een ander toestel plaatst. Het zou namelijk ook aan je mobiel kunnen liggen en dat is op deze manier snel uit te vinden.
Badge
Ik ben benieuwd of het ook gebeurt als je de simkaart in een ander toestel plaatst. Het zou namelijk ook aan je mobiel kunnen liggen en dat is op deze manier snel uit te vinden.


Goed idee. Ik ga dat eens uitproberen.Bedankt
Reputatie 7
Badge +9
...en laat het ons dan ook even weten. ;)
Badge +6
Tijdens het bellen ben ik moeilijk te verstaan daar de woorden hakkelend ovekomen en soms wegvallen. Nu is mij gezegd dat het komt door een foute codec. Wat dit inhoudt zegt mij niets. Er is me aangeraden een aandere simkaart te gebruiken. Is dit d oplossing?
Wie weet een juist antwoord?


Hoi Franseising,

Welkom op het forum! :)

Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, je simkaart even in een ander toestel plaatsen is de beste manier om erachter te komen of het aan je simkaart of eventueel aan je toestel ligt. :)

Mocht je dezelfde problemen ervaren in een ander toestel, dan zou ik graag willen weten of je dit probleem ervaart op één bepaalde plek of op meerdere plaatsen en of dit binnen of buiten is?

Graag verneem ik je bevindingen 🙂.

Reageer