Skip to main content
Beantwoord

Verouderde voicemail-instructies in Mijn Simyo-portal (12339 inactief)

• August 24, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Misschien handig om dit :

Voicemail

Voicemail beluisteren en instellenBel: 1233
Voicemail inschakelenBel: 12331
Voicemail uitschakelenBel: 12339

bij te werken op : https://mijn.simyo.nl/instellingen/internet-en-bellen

Ik merk nu dat 12339 het helemaal niet emer doet en niet actief is, dus de varag aan simyo klantenservice is om dit bij te werken ? Ik had het vandaag nodig, maar helaas… Het staat onder abonnementen onder je eigen portal.

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid. 

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@StephanVerrips,

Bedankt voor je bericht.

Ontzettend bedankt voor het doorgeven van deze fout en wat super scherp van je! Het is inderdaad erg vervelend dat je de voicemail hierdoor vandaag niet kon uitschakelen zoals aangegeven op de pagina, onze excuses daarvoor.

Ik geef dit direct door aan de juiste mensen binnen Simyo, zodat de instructies op de instellingenpagina in de Mijn Simyo-portal zo snel mogelijk worden bijgewerkt naar de actuele codes. Dankzij jouw oplettendheid kunnen we dit snel rechtzetten voor alle andere gebruikers.

De oude belnummers 12331 en 12339 zijn onlangs door KPN buiten gebruik gesteld, waardoor het in- en uitschakelen nu volledig via sms verloopt. Mocht je het vandaag alsnog willen regelen, dan kun je de voicemail als volgt aanpassen:

• Voicemail uitschakelen: Sms de tekst UIT naar 1233.
  • Voicemail inschakelen: Sms de tekst AAN naar 1233.

Je ontvangt direct een gratis sms-bevestiging zodra de wijziging succesvol is verwerkt.

Groetjes,
Shaniqua.

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • August 24, 2026

Hoi ​@StephanVerrips,

Bedankt voor je bericht.

Ontzettend bedankt voor het doorgeven van deze fout en wat super scherp van je! Het is inderdaad erg vervelend dat je de voicemail hierdoor vandaag niet kon uitschakelen zoals aangegeven op de pagina, onze excuses daarvoor.

Ik geef dit direct door aan de juiste mensen binnen Simyo, zodat de instructies op de instellingenpagina in de Mijn Simyo-portal zo snel mogelijk worden bijgewerkt naar de actuele codes. Dankzij jouw oplettendheid kunnen we dit snel rechtzetten voor alle andere gebruikers.

De oude belnummers 12331 en 12339 zijn onlangs door KPN buiten gebruik gesteld, waardoor het in- en uitschakelen nu volledig via sms verloopt. Mocht je het vandaag alsnog willen regelen, dan kun je de voicemail als volgt aanpassen:

• Voicemail uitschakelen: Sms de tekst UIT naar 1233.
  • Voicemail inschakelen: Sms de tekst AAN naar 1233.

Je ontvangt direct een gratis sms-bevestiging zodra de wijziging succesvol is verwerkt.

Groetjes,
Shaniqua.