Skip to main content

.

Beste Simyo medewerker,

 

Mijn huidige abonnement loopt af op 30-10-2024 en ik overweeg om te verlengen via Belsimpel.nl, met behoud van mijn huidige nummer.

 

Ik kom echter op jullie forum informatie tegen dat verlengen via Belsimpel.nl niet mogelijk is. In hoeverre is die informatie nog relevant in 2024?

Hoi @Otterbox,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is mogelijk te verlengen via belsimpel. Let wel op je plaatst als het ware een nieuwe bestelling dus ontvangt ook een nieuwe sim.


Groetjes,
Ashley​​​​​​​


Bij verlengen een nieuwe simkaart @Ashley ???

Mijn vrouw heeft vorige maand haar abo via Simyo verlengd en ik ga dat eind deze maand doen.

Mijn vrouw heeft geen nieuwe simkaart ontvangen en die krijg ik waarschijnlijk ook niet.

@Otterbox krijgt wel een nieuwe simkaart, miisschien omdat het via Belsimpel loopt???

Graag verduidelijking.

 


Hoi @JanD,

Bedankt voor je reactie.

Als je een verlenging doet via Simyo zelf ontvang je geen nieuwe simkaart.

Doe je een verlenging via belsimpel (of andere e-tailer) plaats je als het ware een nieuwe bestelling waardoor je een nieuwe simkaart ontvangt. Het verschil zit hem dus erin dat de ene verlenging via Simyo zelf gaat en de ander een nieuwe bestelling is via een e-tailer. 

Groetjes,
Ashley

 


Reageer