.

Beantwoord

Verdubbelen bundels?

  • 9 November 2023
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Nu de kpn weer trouwe klanten gaat belonen met verdubbeling data, gaat Simyo dit ook doen? 

icon

Beste antwoord door Seren 10 November 2023, 12:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat doen ze toch al jaren?

Reputatie 7
Badge +6

en je hoeft Niet eens trouwen klant te zijn😉 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Cyberchase,

Bedankt voor je bericht. De verdubbeling waar je het over hebt heet bij ons Simyo Compleet. Klanten die gebruik maken van een KPN internet aansluiting thuis krijgen bij Simyo hun bundels (kosteloos) verdubbeld. Meer hierover kun je hier terug lezen: Zo werkt Simyo Compleet. Ik heb een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat Simyo Compleet bij jou aanstaat 😊. Je maakt dus al gebruik van de dubbele bundels!

Bedankt @wimj12 en @Ron H

Groetjes,
Simyo Webcare

Reputatie 7
Badge +7

Wellicht vraagt TS om een verdubbeling als je een X aantal jaren klant bent. Dat heeft Simyo niet, maar lijkt me wel een leuk idee.

Badge

Dat heb ik idd al geruime tijd, niets mis mee om dat nog een keer te verdubbelen als trouwe klant... 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @wimj12 en @Cyberchase,

Bedankt voor jullie reactie. Inderdaad een leuk idee! Ik zal dit intern voorleggen bij de juiste afdeling 😊.

Voor nu heb ik gratis 1000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Via het Overzicht kan je dit terugvinden, je bepaald zelf wanneer je dit activeert. Leuk om te zien dat je al zo lang klant bent van Simyo!

Groetjes,
Amy

Badge

Dankjewel, nu nog wachten op 5G...🤔🤔

Reageer