.

Beantwoord

Verbruik bijwerken

  • 23 January 2014
  • 5 reacties
  • 337 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Inmiddels weet ik dat Simyo een paar keer per dag het verbruik bijwerkt. Mijn verbruikte belminuten zijn echter sinds 21-01 13.36 uur niet meer bijgewerkt. Ik heb nu nog 3 belminuten over in mn bundel en heb rond de bijgewerkte tijd nog wel gebeld. Vandaar dat ik dus extra graag wil weten of mijn verbruik nog binnen of al buiten mijn bundel was.

Kan iemand me vertellen waarom het bijwerken in dit geval zo lang duurt? Mijn verbruikte MB's zijn overigens wel netjes bijgewerkt.

Alvast bedankt voor het antwoord! 🙂
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 January 2014, 19:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je bundel wordt alleen bijgewerkt als je ook daadwerkelijk verbruik hebt. Is je laatste datum 21-01 13.36 uur, dan mag je er vanuit gaan dat er daarna geen verbruik meer is geweest en als je dan nu nog 3 minuten over hebt zullen ze binnen je bundel vallen.

Je kunt dit ook checken onder "mijn simyo" en dan bij verbruik, januari.
Als je buiten je bundel bent gegaan dan zullen daar de "buiten de bundel" kosten staan vermeld.
Dank voor je antwoord! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Dank voor je antwoord! :)

Inderdaad Martijn®; dank voor je antwoord! :)

Oh, en Els N; welkom op het forum 😮
Ernst: waarvoor ook dank! 🙂 Fijn dat jullie zulke laagdrempelige (social media)methodes inzetten om vragen te kunnen stellen. Heb al meerdere keren rondgekeken op t forum, maar jullie lijken altijd snel en goed te reageren (maar sommige forumexperts kan je niet voor blijven 😉 ) Fijn! 🙂
Badge +6
Graag gedaan namens Ernst! 😉 Fijn dat je onze methodes waardeert, Els N, daar doen we ook hard onze best voor! 🙂

En we zijn zeker ook heel erg blij met onze forum experts! 😃

Reageer