Hallo,
ik ben al 2 jaar klant bij Simyo, heb nooit mijn internetbundel opgemaakt. Vandaag heb ik binnen 45 min een rekening van EUR 105 gekregen voor overschrijden van mijn bundel. De telefoon had de Wifi niet gepakt en is tijdens een vergadering overgeschakeld op 4G. Ik ben verbijsterd over de kosten van 15 ct per MB, te meer dat ik nooit mijn MB's heb opgemaakt. Waarom worden de niet verbruikte MB's niet doorgeschoven?
Inmiddels begrijp ik dat ik MB's bij moest kopen, dat aantikken betekent op de telefoon meteen: kopen, dus nu heb ik dubbel MB's bijgekocht.
Dat lijkt me zakkenvullen. Ik had verwacht dat dit bij KPN/Simyo anders zou zijn, we zijn er al ruim 27 jaar klant van.
Kunnen die onverwachte kosten niet verrekend worden als je na zo'n miskleun MB"s bijkoopt? Dat lijkt me wel netter. In mijn geval zou ik dan 6 x 500MB's moeten bijkopen, dat zijn 30 EUR. Ook nog een flinke hap, maar geen 100 EUR.