.

Vraag

Vandaag overgestapt naar Simyo, kan wel bellen maar geen internet. Wat is er aan de hand?

  • 10 February 2023
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Goedendag,

 

Ik ben vandaag overgestapt van Youfone naar Simyo met nummerbehoud. Ik zie op mijn Simyo dat de simkaart is geactiveerd. Echter kan ik nu wel bellen maar heb ik geen mobiel internet. Het 4g icoontje bovenin mijn telefoon gaat ook telkens maar 1 sec aan en dan weer een aantal sec uit.

Als ik bel zie ik ook dat het tijdelijke nummer verschijnt ipv mijn eigen nummer en in mijn sim gegevens op de telefoon staat ook het tijdelijke nummer.

Lijkt erop dat de simkaart is geactiveerd met het tijdelijke nummer ipv mijn oude nummer.

Kunnen jullie mijn oude nummer koppelen aan mijn nieuwe simkaart?

 

Mvg,

 

Hans Meeldijk


4 reacties

Ik heb trouwens ook het toegangspunt aangemaakt en alle stappen gevolgd. Zelfde resultaat.

Reputatie 7
Badge +9

De laatste dagen loopt er iets niet goed met nummerbehoud. Daardoor treden er wel eens fouten op, die dit soort effecten kunnen hebben. Een moderator zal zo snel mogelijk reageren en vragen of jij hem/haar een privébericht kunt sturen met jou gegevens zodat hij/zij even mee kan kijken.

De laatste dagen loopt er iets niet goed met nummerbehoud. Daardoor treden er wel eens fouten op, die dit soort effecten kunnen hebben. Een moderator zal zo snel mogelijk reageren en vragen of jij hem/haar een privébericht kunt sturen met jou gegevens zodat hij/zij even mee kan kijken.

Dank je voor je reactie. Had het al door toen ik hier door de topics bladerde. Hoop dat het snel wordt opgelost, maar zag al wat berichten dat het ook behoorlijk lang kan duren. Klantenservice is op het moment ook niet bereikbaar i.v.m. drukte.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hans1985,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eigen nummer nog niet is overgezet!

Er gaat inderdaad iets mis bij meerdere klanten wat betreft nummerbehoud. Dit is meestal binnen 3 werkdagen opgelost, ook vergoeden wij de kosten van de dagen waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Ik zou graag even op je aansluiting mee willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens?

Bedankt voor je hulp @Groentjuh 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer