.

Beantwoord

vandaag overgestapt naar andere provider,

  • 8 October 2012
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

vandaag is mijn abbo in gegaan bij een andere provider, ik had hiervoor een maand moeten wachten omdat ik nummerbehoud had aangevraagd. dus mijn nummer is vandaag in gegaan. maar bij simyo loopt mijn abbo nog gwn door. kennelijk is er wat fout gegaan. aangezien mijn nieuwe provider mij abbo bij simyo zou opzeggen. ik hoop dat ik zo snel mogelijk wordt geholpen, omdat ik nu met 2 abbo's zit.

mvg,


Tarik
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 10:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Nog steeds geen reactie???
Had je dat al verwacht van simyo dan?
Jah 😑 . Er staat toch binnen 1 dag reactie
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Toufrigh,

Jouw abonnement is opgezegd per 31-10. Omdat jouw telefoonnummer reeds uitgeporteerd is en de abonnementskosten van oktober onterecht in rekening zijn gebracht heb ik de abonnementskosten van oktober voor jou gecrediteerd.
Dankje wel

Mvg,


Tarik
Badge +2
Beste Toufrigh,

Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer