.

Beantwoord

Van vodafone zakelijk naar simyo met nummerbehoud... Hoe doe je dat?

  • 22 June 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Ik wil van vodafone zakelijk naar simyo sim-only met nummerbehoud.
Vodafone zakelijk moet door simyo worden opgezegd, maar de opzegtermijn van vodafone is 3 maanden. Je kan echter in het formulier van Simyo slechts tot twee maanden van tevoren invullen als overgangsdatum. Alle aanvragen worden dus afgekeurd. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 June 2016, 11:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik heb geen oplossing paraat, maar moet altijd even glimlachen als ik dit soort vragen lees.
Webformuleren die allerlei controles doen waardoor je jouw situatie niet kwijt kan.

Ik denk dat de moderators vast een oplossing hebben. Anders is de optie via een andere provider
die particuliere maandabonnementen aanbiedt een optie. Want ik neem aan dat die drie maanden
komt doordat je een zakelijk abonnement hebt. Maar dat is wel een gedoe.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Shibui,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je je bij de Simyo-club wilt aansluiten! 😃 Als je op onze website je Sim Only bundel uitgekozen hebt en verder klikt naar de nummerbehoudpagina, zul je zien dat je onder 'Huidige belvorm' kunt kiezen voor 'zakelijk abonnement'. Vervolgens kun je bij 'Gewenste overstapdatum' klikken op 'Zo snel mogelijk (90 -120 dagen)'. Het systeem gaat dan uit van drie maanden, aangezien dat je opzegtermijn is bij Vodafone. Ik hoop dat het zo duidelijker is!

Laat je me weten of het lukt zo?

@ Wimj12: Haha, ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ervaar dat vooral als ik een instantie bel en vervolgens een robot aan de lijn krijg. Maar als jouw situatie niet binnen het keuzemenu valt... Tja, dan weet de robot het ook niet meer! Dat is waarom ik niet denk dat robots ooit de wereld zouden kunnen overnemen.

Groetjes,
Jihane
Dank u voor de reacties.

Ik heb contact gehad met de Simyo klantenservice, maar er is iets raars aan de hand. Ik heb de juiste gegevens ingevuld en de juiste overstapdatum opgegeven. Simyo zegt dat vodafone de overstap afwijst vanwege verkeerde datum. Vodafone zegt dat ze de aanvraag niet ontvangen hebben. Simyo klantenservice is het nu voor mij aan het uitzoeken. Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Shibui,

Fijn dat je hier nog even laat weten dat je verder geholpen wordt via een ander kanaal! 🙂 Ik zie inderdaad dat mijn collega je vanochtend een e-mail heeft gestuurd over deze kwestie. Er is een nieuw verzoek ingediend, en als het goed is wordt dit verzoek ditmaal wel goedgekeurd door Vodafone. We kijken het aan, en mijn collega houdt je op de hoogte via e-mail.

Als je nog andere vragen hebt hoor ik dat graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer