.

Beantwoord

Van simyo prepaid naar sim only

  • 8 January 2014
  • 4 reacties
  • 551 Bekeken

Badge +2
Ik heb nu nog een abonnement van Vodafone, die wil ik gaan omzetten per vervaldatum naar Simyo simonly. Daarnaast heb ik een Simyo prepaidkaart.

Nu wil ik weten :

1. kan ik straks mijn Vodafone nummer meenemen naar mijn Simyo simonly gebruik makende van de Simyo prepaid kaart ?
    Kan ik dan de aansluitkosten besparen ?

2. Zijn daar kosten aan verbonden ?

3. Of kan ik beter Vodafone abbo nummer meenemen naar Simyo simonly en uiteindelijk het prepaid nr. laten vervallen?
icon

Beste antwoord door Ernst 9 January 2014, 16:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Je hebt op dit moment dus een Vodafone abonnement en een Simyo prepaidkaart en je wilt je Vodafone abonnement overzetten naar een Simyo abonnement Sim Only.

Om kort te gaan hier zijn hoe dan ook kosten aan verbonden, omdat Siyo voor een nieuwe aansluiting gaat realiseren.

Om kosten te besparen zou je je Vodafone abonnement kunnen beëindigen en je huidige Simyo prepaid omzetten naar een simonly. Hier zijn volgens mij geen kosten aan verbonden maar helemaal zeker weten doe ik dit niet.

Maar als je huidige Vodafone nummer dus bekend is bij je contacten ontkom je er denk ik niet aan deze te laten overzetten naar Simonly van Simyo en dus de kosten zult moeten nemen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Hubble, welkom op het Simyo forum :)

Begrijp ik het goed dat je nu een abonnement hebt bij Vodafone en een prepaid bij Simyo?
Je kunt dan met je prepaid van Simyo via Mijn Simyo gratis overstappen naar Sim only en daarna (ook gratis) nummerbehoud aanvragen via het tabblad Mijn instellingen & simkaart.

Is dit het antwoord op je vraag?


RicoK, ik dank je voor het meedenken 😉
Badge +2
Heren, bedankt voor jullie reactie, deze was zeer nuttig.
Ik ga het t.z.t. dat is november 2014 op deze wijze regelen.

Ik zoek graag alles tijdig uit vandaar mijn vraag.
Badge +6
Hoi Hubble,

Graag gedaan, namens de heren! ;)

Verstandig trouwens om op tijd dit soort dingen uit te zoeken, zo kom je niet voor verrassingen te staan 🙂.

Reageer