Mijn vrouw wil van een SIM Only naar een Simyo zelden met Internet geregeld bundel.
Heeft zij nu een nieuwe SIMkaart nodig?
Waneer kan het abbonnement in gaan?
Waar kan ik ergens zien hoelang we al gebruik maken van LowCall / Simyo ? (ivm Abbo kosten)
THNX Geertje
Beste Geertje,
Welkom op het Simyo forum!
Het is mogelijk om van Simyo Lowcall naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van je nummer. Je kunt hier het abonnement naar keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van de bestelling zullen we ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het mobiele nummer nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet. Het abonnement gaat in op het moment dat je nummer is overgezet.
Hoelang je al gebruik maakt van de Lowcall aansluiting is niet van invloed op je abonnementskosten.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Het is mogelijk om van Simyo Lowcall naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van je nummer. Je kunt hier het abonnement naar keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van de bestelling zullen we ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het mobiele nummer nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet. Het abonnement gaat in op het moment dat je nummer is overgezet.
Hoelang je al gebruik maakt van de Lowcall aansluiting is niet van invloed op je abonnementskosten.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.