Beste,
Gefeliciteerd met je Simyo Sim Only abonnement!
Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket in de brievenbus. Activeer na ontvangst de simkaart in drie eenvoudige stappen.
Heb je nummerbehoud aangevraagd, maak dan pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer overgezet. Voordat we je nummer overzetten betaal je namelijk de buiten-bundel tarieven als je belt of sms't en de pay-as-you-go tarieven als je gebruik maakt van 'Internet op je Mobiel'.
Houd er rekening mee dat Internet op je Mobiel ook direct mogelijk is en de kosten hiervoor snel op kunnen lopen als je geen internetbundel hebt.
Via Mijn Simyo kun je elk moment je belstatus bekijken en je bundels aanpassen. Om in te loggen op Mijn Simyo gebruik je de volgende gegevens:
(Tijdelijk) telefoonnummer: 06*
Wachtwoord: ********
Tip: Je kunt je wachtwoord wijzigen via het tabblad Mijn Gegevens op Mijn Simyo.
De status van je bestelling kun je volgen door je ordernummer ********* en je postcode in te vullen via: https://mijn.simyo.nl/status
Wij wensen je veel bel- en smsplezier!
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik zojuist telefonisch contact met 1 van uw medewerkers gehad over het overstappen en dergelijke. Ik ben namelijk al klant van jullie en heb gewoon een simkaart met prepaid tegoed.
Deze medewerker zei dat ik mijn huidige simkaart kon houden met dit nummer en dat het inderdaad een questie was van mijn huidige "abbonement" wijzigen.
Nu krijg ik dus van jullie een mail over een tijdelijk nummer en een nieuwe simkaart, hoe zit dit?
Want op dit tijdelijke nummer zit ik dus echt niet te wachten. kan dit niet anders? aangezien ik al klant bij jullie ben.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Inge
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie