.

Beantwoord

Van prepaid naar SimOnly met nummerbehoud

  • 5 April 2013
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Zojuist ontving ik onderstaande mail van u:

Beste,

Gefeliciteerd met je Simyo Sim Only abonnement!

Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket in de brievenbus. Activeer na ontvangst de simkaart in drie eenvoudige stappen.

Heb je nummerbehoud aangevraagd, maak dan pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer overgezet. Voordat we je nummer overzetten betaal je namelijk de buiten-bundel tarieven als je belt of sms't en de pay-as-you-go tarieven als je gebruik maakt van 'Internet op je Mobiel'.

Houd er rekening mee dat Internet op je Mobiel ook direct mogelijk is en de kosten hiervoor snel op kunnen lopen als je geen internetbundel hebt.


Via Mijn Simyo kun je elk moment je belstatus bekijken en je bundels aanpassen. Om in te loggen op Mijn Simyo gebruik je de volgende gegevens:

(Tijdelijk) telefoonnummer: 06*
Wachtwoord: ********


Tip: Je kunt je wachtwoord wijzigen via het tabblad Mijn Gegevens op Mijn Simyo.


De status van je bestelling kun je volgen door je ordernummer ********* en je postcode in te vullen via: https://mijn.simyo.nl/status


Wij wensen je veel bel- en smsplezier!


Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu heb ik zojuist telefonisch contact met 1 van uw medewerkers gehad over het overstappen en dergelijke. Ik ben namelijk al klant van jullie en heb gewoon een simkaart met prepaid tegoed.
Deze medewerker zei dat ik mijn huidige simkaart kon houden met dit nummer en dat het inderdaad een questie was van mijn huidige "abbonement" wijzigen.

Nu krijg ik dus van jullie een mail over een tijdelijk nummer en een nieuwe simkaart, hoe zit dit?
Want op dit tijdelijke nummer zit ik dus echt niet te wachten. kan dit niet anders? aangezien ik al klant bij jullie ben.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Inge
icon

Beste antwoord door Alex 9 April 2013, 13:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum IngeH92,

Als je wilt overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement moet dit via je persoonlijke prepaid pagina plaats vinden. In dit topic staat uitgelegd hoe je dit kunt doen. De bestelling die je nu hebt gedaan zul je moeten terugsturen, omdat de nummerbehoud aanvraag voor deze aanvraag zal worden afgewezen. Als je het via de stappen doet zoals ik het topic staat uitgelegd, krijg je geen tijdelijk nummer.

Kan je me laten weten of het via je persoonlijke prepaid pagina is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hartelijke dank voor de snelle reactie Alex!

Ik heb dit inmiddels met suc6 aangevraagd via mijn persoonlijke pagina.

Kan ik de ontvangen Simkaart gewoon retour afzender sturen of moet ik hier nog iets bij vermelden? (beg. schrijven o.i.d.)
Zo niet dan doe ik deze gelijk vandaag nog op de post.

Alvast bedankt!
Groeten,

Inge
Badge +1
Hoi ingeH92,

Je kunt de simkaart retour sturen zonder hier iets bij te vermelden. Zojuist heb ik een melding gemaakt in het systeem dat de simkaart terug wordt gestuurd.

Reageer