.

Beantwoord

van prepaid naar sim only, aansluitkosten?

  • 19 January 2014
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

Badge +2
Beste Simyo

Ik ben overgestapt van prepaid naar sim only  had nog een tegoed op mijn prepaid staan, ik snap dat het bedrag nog word verrekent.
Maar wanneer kan ik mijn eerste factuur verwachten, ik heb wel een sms ontvangen en een mail met mijn contract en dat het allemaal omgezet is.
Maar ik wil graag een factuur waarin ik kan zien wat ik heb besteld bij sim only, hoe het verrekent is ik zou dat graag zo snel mogelijk willen.
Zou dat mogelijk zijn, en ik lees in mijn contract dat ik 14,99 aansluitkosten moet gaan betalen, maar ik ben al jaaaaaren klant van simyo met mijn prepaid ab dus dat zal neem ik aan ook worden verrekent, daarom is een factuur handig kan ik het even zelf nakijken


MvG Strong woman
icon

Beste antwoord door Charlene 20 January 2014, 16:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je de overstaplink op Mijn Simyo hebt gebruikt dan zijn er geen aansluitkosten, en een eventueel prepaid tegoed wordt verrekend op je eerste factuur. 

Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening. Dus de factuur voor januari kan je rond 20 februari verwachten.
Badge +8
Beste Simyo

Ik ben overgestapt van prepaid naar sim only  had nog een tegoed op mijn prepaid staan, ik snap dat het bedrag nog word verrekent.
Maar wanneer kan ik mijn eerste factuur verwachten, ik heb wel een sms ontvangen en een mail met mijn contract en dat het allemaal omgezet is.
Maar ik wil graag een factuur waarin ik kan zien wat ik heb besteld bij sim only, hoe het verrekent is ik zou dat graag zo snel mogelijk willen.
Zou dat mogelijk zijn, en ik lees in mijn contract dat ik 14,99 aansluitkosten moet gaan betalen, maar ik ben al jaaaaaren klant van simyo met mijn prepaid ab dus dat zal neem ik aan ook worden verrekent, daarom is een factuur handig kan ik het even zelf nakijken


MvG Strong woman


Hoi Strong woman,

Als je nu inlogt op Mijn Simyo, kun je zien dat je een abonnement hebt. Je kan dan naast Verbruik, klikken op Januari en dan kun je volgens mij bij Kortingen en verrekeningen zien dat we €22.33 aan beltegoed met je factuur hebben verrekend. Aansluitkosten staan er niet op, dat heb ik ook nagekeken.
Je factuur zelf kun je pas zien, als de maand voorbij is natuurlijk. Dan wordt die pas opgemaakt. Precies zoals Scotsman aangeeft.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge +2
Hoi allemaal,

Was weer heel duidelijk,
Nog een kleine vraag kun je het ergens zelf instellen dat je niet boven je mb gebruik komt????

Groetjes
Reputatie 3
Badge +9
Hey daar ben je weer :)

Nee helaas is dat eigen verantwoording (baas over eigen bundel). Aangezien je over een smartphone beschikt, dan kan je het beste een app installeren die dat voor je bijhoudt. Onava Count of Watchdog3G zijn veel gebruikte apps. Er zijn er nog meer dus kijk wat bij jou past.

De Simyo app kun je ook prima gebruiken, maar die werkt met een vertraging en die zet internet ook niet uit.

Ik gebruik zelf het liefst een app (naast mijn Simyo app) die ook mijn internet uitzet als ik buiten mijn bundel dreig te komen. Ik wil geen buiten de bundel kosten.
Badge +8
Hoi allemaal,

Was weer heel duidelijk,
Nog een kleine vraag kun je het ergens zelf instellen dat je niet boven je mb gebruik komt????

Groetjes


Hey daar ben je weer :)

Nee helaas is dat eigen verantwoording (baas over eigen bundel). Aangezien je over een smartphone beschikt, dan kan je het beste een app installeren die dat voor je bijhoudt. Onava Count of Watchdog3G zijn veel gebruikte apps. Er zijn er nog meer dus kijk wat bij jou past.

De Simyo app kun je ook prima gebruiken, maar die werkt met een vertraging en die zet internet ook niet uit.

Ik gebruik zelf het liefst een app (naast mijn Simyo app) die ook mijn internet uitzet als ik buiten mijn bundel dreig te komen. Ik wil geen buiten de bundel kosten.


Hoi strongwoman,

Martijn® was me alweer voor ;)
Maar helaas hebben wij dus geen instelbaar plafond. Je kunt de optie wel uitzetten, maar je moet dus zelf even in de gaten houden wanneer.
Volgens mij kan mijn toestel het ook, internet uitschakelen bij een bepaalde grens. Maar daar kun je bij Simyo dan weer geen rechten aan ontlenen, als er toch nog verbruikt wordt, omdat we dat niet kunnen nagaan. De optie Internet op je Mobiel, dat kunnen we wel altijd zien, wanneer je die uit of aan hebt gezet. :)

Groetjes, Charlene

Reageer