.

Beantwoord

Van oude lowcall prepaid naar nieuw abo, nummerbehoud

  • 14 October 2012
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Ik heb een oude lowcall prepaid (06*) en dat wilde ik omzetten naar een abonnement. Ik heb getracht dat via de webpagina te doen maar daar had ik de mogelijkheid niet om het abonnemnet om te zetten. Dan op advies van enkele "posts"hier in het forum, gewoon een nieuw abonnement aangevraagd en daarbij nummerbehoud aangevraagd.
Inmiddels is de nieuwe simkaart binnen ( tel nr 06*). Ik ontving echter een mail dat nummerbehoud niet mogelijk was.(d.d. 5 okt). Op de 7e oktober heb ik er een gesprek naar de helpdesk aan gewaagd ( drie kwartier wachten.....) en de jongedame van de helpdaask wist me te melden dat de oorzaak lag in het feit dat het een oud Lowcall prepaid was. Ze heeft dat schijnbaar rechtgezet en dan zou het goedkomen. Tot heden blijf ik ero vertrouwen dat ze gelijk heeft.........Het blijft per slot van rekening binnen dezelfde provider.
Dit abonnement is in gebruik door mijn dochter die in een instelling verblijft en helaas is het voor haar erg belangrijk dat een en ander snel verloopt. Ik heb twee vragen :
1. is het nummerbehoud nu wel geregeld
2. wanneer kan ik verwachtten dat het omgezet is.

graag Uw reactie

m.vr gr
Peter Mermans
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 16:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Whizzmp,

Volgens onze gegevens zal het telefoonnummer aan het eind van vandaag zijn over gezet. Kan je een berichtje achter laten als dit niet het geval is?

Groetjes,

Alex

Reageer