.

Beantwoord

Van abo naar sim -only

  • 27 January 2013
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Het abbonemetn voldoet niet aan de verwachting, Ik wil graag terug naar sim only . Kan dat en zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Wayne 28 January 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Lijkt me wel, maar misschien even kijken op mijn Simyo?
Als je van sim only naar abo kunt gaan, lijkt het me omgekeerd ook mogelijk.
Badge +1
Denk dat je bedoeld naar preypaid simyo is een provider met simonly abonnementen en dat houd in zonder telefoon vandaar ook goedkoper als de rest
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum PaVo,

Begrijp ik goed dat je weer terug zou willen gaan van abonnement naar prepaid?

Indien dit het geval is, kan je een prepaid aansluiting bestellen via www.simyo.nl en hierbij nummerbehoud aanvragen.

In dit topic kun je een uitgebreide uitleg terug vinden.
Welkom op het forum PaVo,

Begrijp ik goed dat je weer terug zou willen gaan van abonnement naar prepaid?

Indien dit het geval is, kan je een prepaid aansluiting bestellen via www.simyo.nl en hierbij nummerbehoud aanvragen.

In dit topic kun je een uitgebreide uitleg terug vinden.
Ik heb gedaan wat er voorgesteld is, alleen nu heeft simyo geregistreerd dat ik GEEN nummerbehoud heb. Oftwel betaald  en een nieuw mobiel nummer waar ik geen behoefte aan heb. Kan dit teruggedraaid worden.?
Badge +6
Hoi Pavo,

Voor het aanvragen voor het nummerbehoud van abonnement naar prepaid dien je de volgende stappen te volgen:

Verander het laatste cijfer van het te behouden telefoonnummer 1 omhoog of omlaag.
Belvorm: Abonnement
Serviceprovider: KPN
Simkaartnummer van de simkaart van Simyo.

Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd graag je NAW gegevens en het juiste te behouden telefoonnummer mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].
De afdeling nummerbehoud gaat je gegevens aanpassen.

Reageer