.

Beantwoord

Van abo bij andere provider naar mijn prepaid Simyo

  • 13 August 2013
  • 5 reacties
  • 528 Bekeken

Badge
beste moderator,s vraagje mijn t-mobile sim only abo is half augustes afgelopen
ik heb ook een prepaid kaart van simyo in mijn 2e tel zitten, als ik het goed begrijp kan ik pas overstappen naar simyo
sim only met nummerbehoud van mijn t-mobile nummer 1 maand van te voren voordat mijn t-mobile abo verloopt
hoor graag van jullie vgr gerard h uit den-haag
icon

Beste antwoord door Ernst 14 August 2013, 12:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi gerard58,

Ik heb van je reactie even een eigen topic gemaakt. Het topic waar je je reactie had geplaatst ging namelijk over overstappen van Simyo prepaid naar Simyo abonnement. Bij jou ligt dit toch iets anders.

Met je prepaid aansluiting bij Simyo kun je alsnog nummerbehoud aanvragen voor je T-mobile nummer. Dit kun je doen op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.
Als onze afdeling Nummerbehoud je aanvraag heeft binnengekregen zullen zij deze in behandeling nemen en aangeven bij T-mobile dat dat nummer overgezet moet worden. Dit geldt meteen als opzegging van je abonnement.

Als je wilt, kun je ook met je Simyo prepaid overstappen naar een abonnement. Dit doe je ook op Mijn Simyo, op de pagina waar je ook je beltegoed ziet, de overzichtspagina. Onderaan die pagina vind je de button 'Stap over naar sim only'. Als je daar op klikt kun je de bundels kiezen die bij je passen en zo ben je binnen een werkdag overgestapt naar een abonnement.
Je krijgt dan geen nieuwe simkaart, maar de instellingen van je oude simkaart worden aangepast door ons.


Ik hoop dat ik je zo een beetje op weg geholpen heb 🙂
Badge
dank je wel ernst voor de lieve uitleg ik snap het nu maar ik heb een foutje gemaakt mijn t-mobile sim only abbo is half december afgelopen heb per ongeluk half augustes geschreven maar 1 ding is zeker zodra het mogellijk is laat ik het over zetten naar sim only van simyo
nogmaals vriendellijk bedankt voor de uitleg
groetjes gerard uit den haag
Badge +6
Hoi gerard58,

In dat geval wil ik je aanraden om dan maximaal twee maanden van tevoren deze aanvraag bij ons in te dienen, zoals door -Ernst uitgelegd. Dus zo rond half oktober 🙂.

Nu ben ik alleen nog even benieuwd of het je bedoeling is om je T-mobile nummer op je huidige prepaid over te zetten of wil je een Sim Only aansluiting?

Graag hoor ik van je.
Badge
Beter laat dan nooit kim heb mijn abbo van t-mobile met nummerbehoud overlaten zeten naar simyo abbo en het gaat 13 december 2012 gelukkig al in wat ben ik blij heb nog een prepaid van simyo en die hoe ik er bij heb van simyo bericht gehad dat alles okee was dank jullie wel voor de lieve en goede zorgen
Vgr gerard uit den-haag
Reputatie 5
Badge +11
Beter laat dan nooit kim heb mijn abbo van t-mobile met nummerbehoud overlaten zeten naar simyo abbo en het gaat 13 december 2012 gelukkig al in wat ben ik blij heb nog een prepaid van simyo en die hoe ik er bij heb van simyo bericht gehad dat alles okee was dank jullie wel voor de lieve en goede zorgen
Vgr gerard uit den-haag


Geen dank en welkom bij Simyo 😮

Reageer