.

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruikt gesteld..

  • 11 December 2011
  • 25 reacties
  • 3862 Bekeken

Badge
Gister heb ik mijn simkaart ontvangen en als ik nu wil bellen krijg ik dit te horen, ik kan zelf ook niet gebeld etc worden..
wie kan mij helpen?


Mvg RIck

25 reacties

Badge +3
het klinkt raar maar heb je nog wel beltegoed op je telefoon? en is je beltegoed niet onder de nul? of anders kan je helemaal niet bellen en dan zou je via de website moeten opwaarderen?
Badge
het klinkt raar maar heb je nog wel beltegoed op je telefoon? en is je beltegoed niet onder de nul? of anders kan je helemaal niet bellen en dan zou je via de website moeten opwaarderen?


nee want heb een abbo afgesloten 300 min of sms en 500mb internet en bij gebruik staat dat ik nog alles heb...
Toch bedankt voor je reactie!
Badge +3
Ohhhh ik snap al wat de probleem is!!!!!! je moet eerst je simkaart activeren via simyo.nl/activeren en daarna moet je je simkaartnummer invoeren en ook accepteren van de algemene voorwaarden!!!!!

;-D
Ik ondervind hetzelfde als Rikie. Heb gisteravond na ontvangst sim kaart geactiveerd, maar kan niet bellen noch gebeld worden.

Alle opties in mijn profiel zien er goed uit. Totaal belminuten 459. Ligt het mischien aan het feit dat de server de verbinding op het netwerk nog niet heeft geactiveerd.

Groeten Roos
Badge
Had hem al geactiveerd etc wat je hier noemt.. maar alles staat er gewoon prima bij maar het lukt gewoon niet om te bellen!
iemand ideeen?
Badge +3
zucht.....ik wil zoo graag mensen blij maken met me ideeen maar jammer dat het nooit lukt 😞......
en ik heb nog een idee en dat is: heb je wel netjes je factuur betaald? ;o

maar ik wed dat me ideeen nooit zal helpen bij andere mensen 😢
Badge
Goedemiddag,



Ik ondervind hetzelfde probleem, heb mijn kaart vrijdag geactiveerd via het internet en krijg precies dezelfde melding.
Badge +3
zucht........ik ben waardeloos om mensen te helpen....en ik heb opeens echt geen ideeen meer! en sorry dat ik jullie allemaal niet kon helpen! maar alvast heel veel succes om het probleem opgelost te hebben!!! en het enige wat ik je kan vertellen is de klantenservice bellen en dan vragen waarom het niet lukte???Mischien was er een storing ofzo? of je hebt de simkaart nummer onvolledig ingetypt en mischien ben je niet akkoord gegaan met de algemene voorwaarden......en meer ideeen heb ik echt niet! sorry!!
natuurlijk onze dank dat je heb willen meedenken. Weg met dat minderwaardigheids gevoel.

Ik vind je een kanjer dat je zo sociaal bent om te helpen zoeken naar een oplossing voor ons probleem.

Houd in gedachten dat je altijd een ander sterk specialiteit hebt in je leven.

Wat betreft Simyo.... Ik vermoed dat de server die de activatie op het netwerk moet doen niet functioneerd in het weekend.

Het kan ook zijn dat de activatie op het netwerk ook niet automatisch gebeurd, maar handmatig door een medewerker,

nadat wij een administratieve activatie hebben gedaan.

Ik wil wedden dat wij maandagmorgen gewoon aan het bellen kunnen slaan.

Groeten
Badge +3
Roos!!!! hartelijk dank voor je positieve bijdrage!!!!!! ik mag dan wel 13 zijn maar oplossingen zoeken voor mensen.....Daar probeer ik inderdaad me best in te doen!!! 😂
Hallo,
Ik heb onlangs een tientje opgewaardeerd, maar geen SMS ontvangen dat het beltegoed succesvol bij is geschreven. Op MijnSimyo kan ik zien dat dat wel is gebeurd en er is ook 10 euro afgeschreven van mijn bank. Alleen kan ik niet bellen omdat i continu hoor dat 'mijn aansluiting om administratieve redenen buitengebruik is gesteld. Hoe kan dat en wat moet er gebeuren nu?
Naoman
Badge +1
Hallo,
Ik heb ook onlangs 10 euro opgewaardeerd, maar geen SMS ontvangen dat het beltegoed succesvol bij is geschreven. Op MijnSimyo kan ik zien dat dat wel is gebeurd en er is ook 10 euro afgeschreven van mijn bank.Ik was eerst een dag lang met 0,04 eu in het minus gekommen. Alleen kan ik niet bellen omdat i continu hoor dat 'mijn aansluiting om administratieve redenen buitengebruik is gesteld.

Via Simyo.nl kan ik wel sms sturen,maar niet via simcard.....
Badge +5
Wij hebben van het weekend te maken gehad met een storing op het netwerk. Als gevolg hiervan is het tijdelijk niet mogelijk geweest na het activeren of opwaarderen, gebruik te maken van je simkaart. Onze excuses voor het ongemak.
Badge
Vandaag zou mijn nummer overgezet worden op mijn nieuwe simkaart maar ook
ik kan nog niet bellen en smsen.
Heeft iemand een idee wanneer dat wel weer kan want ik begin hier wel van te balen??
Ik heb geen SMS ontvangen, maar ik kan gewoon weer bellen. Bedankt voor je antwoord Bibi 🙂.
Badge +4
Afgelopen weekend is er een vertraging geweest op het netwerk waardoor jullie deze melding kregen.

De server die de activatie en wijzigingen op het netwerk uitvoert werkt 24 uur per dag en 7 dagen per week.



@a: Dank voor je hulp in het meedenken en bieden van oplossingen.
Hallo,

Ik vind het echt belachelijk.

Ik heb sim kaart van Simyon maar met deze kaart kon ik nog niet eens een maandbellen.
terwijl ik het al van af mei heb.erste ging van tringg naar simyon.Van simyon krijgde ik nieuwe sim kaart

maar geen activerings code. nou zijn wij in december .Ik had erste instantie rekeningen gekrijgen van een deurwaarder.Terwijl dat het overal vermeld staat,zie deze bureu dat het niet opzegbaar was.Nou drie weken geleden is mijn telefoon afgesloten.Terwijl ik alles betaalt heb is het nog steets niet mogelijk om te bellen.Weet jij wat ik ben echt beu. ze beschrijven zo goedkoop zo goed het is echt niet waar.Gehele de Simyon kan me Kapot vallen.

ik betaal voor niets ik ga gewoon recht zaak aanspannen.

Het is gewoon oplichterij gehele de Simyon gebeuren.

ik ga mijn abonement op zeggen en proses gaan spannen want

wat ze daar zeggen en doen klopt niet.
Badge +3
Uiteraard slaat het natuurlijk nergens op om een rechtszaak te beginnen,
want als een provider u niet bevalt dan moet u ergens anders overstappen (en dan is het maar zonder nummerbehoud)
en om je Telefoonnummer in een openbaar forum te posten is al helemaal vreemd (en beetje dom)
en ik kan me niks voorstellen dat jij zegt dat het niet opzegbaar is..want dit is natuurlijk makkelijk via de internet te regelen of anders bel je de klantenservice
en ik heb sterk het gevoel dat veel klanten weg gaan en dat ik straks als enige klant ben bij simyo aangezien toch veel mensen niet blij zijn met simyo......

Moderator kim@
geen dank hoor! haha ;p
Badge
Goedemiddag,



Ik ondervind hetzelfde probleem, heb mijn kaart vrijdag geactiveerd via het internet en krijg precies dezelfde melding.

Ik vroeg me af of je inmiddels al wel kan bellen en smsen?
Zo ja na hoeveel dagen was dat dan?
Badge +5
@ Jaredlover Als je nog niet kan bellen verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht, de storing is namelijk sinds maandag ochtend verholpen.
Badge +5
Hallo,

Ik vind het echt belachelijk.

Ik heb sim kaart van Simyon maar met deze kaart kon ik nog niet eens een maandbellen.
terwijl ik het al van af mei heb.erste ging van tringg naar simyon.Van simyon krijgde ik nieuwe sim kaart

maar geen activerings code. nou zijn wij in december .Ik had erste instantie rekeningen gekrijgen van een deurwaarder.Terwijl dat het overal vermeld staat,zie deze bureu dat het niet opzegbaar was.Nou drie weken geleden is mijn telefoon afgesloten.Terwijl ik alles betaalt heb is het nog steets niet mogelijk om te bellen.Weet jij wat ik ben echt beu. ze beschrijven zo goedkoop zo goed het is echt niet waar.Gehele de Simyon kan me Kapot vallen.

ik betaal voor niets ik ga gewoon recht zaak aanspannen.

Het is gewoon oplichterij gehele de Simyon gebeuren.

ik ga mijn abonement op zeggen en proses gaan spannen want

wat ze daar zeggen en doen klopt niet.


Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Echter zien wij dat de facturen van mei en september nog open staan als gevolg hiervan heb je de brieven van het incassobureau ontvangen. Indien de facturen wel zijn betaald verzoek ik je een kopie betaalbewijs te sturen naar [email]service@simyo.nl[/email].
Vandaag, 1/8/2015 mijn simkaart ontvangen en geplaatst, alles zou nu meteen moeten werken. Helaas krijg ik de mededeling dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Bij mijn weten is hij nooit IN gebruik geweest. Ik kan wel 1200 bellen maar die is in het weekend gesloten. Ik ben dus niet blij!
Inmiddels, wellicht omdat ik inmiddels een gironummer heb opgegeven, doet hij het!
Inmiddels, wellicht omdat ik inmiddels een gironummer heb opgegeven, doet hij het!

Kan ook zijn dat je simkaart wat meer tijd nodig had om zich op het netwerk te registreren.. Maar hij doet het, daar gaat het om 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Vicqtor, welkom bij Simyo 🙂

Er was zo te zien sprake van een vertraging bij het aanmelden van je simkaart. Sorry voor het ongemak. Blij dat het zo snel is opgelost.

Groetjes, Tiury

Bedankt Raytje!

Reageer