.

Beantwoord

"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."

  • 17 July 2012
  • 1 reactie
  • 559 Bekeken

Badge
Beste,

30-6 ben ik overgestapt van Simyo prepaid naar abonnement, met nummerbehoud.
3-7 heb ik de nieuwe sim-kaart geactiveerd.
11-7 is het tijdelijke nummer overgezet naar mijn oude nummer.

Ik kan inmiddels worden gebeld op dit nummer. Bij uitbellen krijg ik echter nog steeds (17-7) de boodschap: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."

Kunt u mij verder helpen?

Bvd, Anneke.
icon

Beste antwoord door Alex 17 July 2012, 16:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum AnnekeW,

We hebben uw aansluiting gecontroleerd. Volgens onze gegeven is uw telefoonnummer succesvol over gezet. Kun je dit na uit/aan zetten van het toestel nagaan? Indien het nog niet werkt wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex

Reageer