.

Beantwoord

Uitportering na einddatum abonnement

  • 1 September 2012
  • 1 reactie
  • 501 Bekeken

Ik ben overgestapt naar een abonnement bij T-mobile. T-mobile wilde weten wanneer mijn contract af zou lopen bij Simyo, dus heb ik die stop gezet op 1 september. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en verwachte dat dat in een paar dagen wel geregeld zou zijn. Nu blijkt dat pas 28 september mijn nummer wordt overgezet. T-mobile heeft mij verteld dat zij met Simyo geregeld hebben dat het abonnement tot 28 september door zou lopen, anders zou mijn nummer 'kwijt' raken. Vandaag blijkt toch echt dat mijn abonnement is stop gezet. Bij verbruik staat bij 'tegoed' niks. Maar mijn sms bundel loopt door tot 30-9-2012. Ik hoopte dat ik dus nog zou kunnen smsen, maar als ik een bericht wil versturen staat er 'geblokkeerd'. Wat moet ik nu doen om er voor te zorgen dat ik weer bellen en smsen kan?
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 17:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum inge1047,

Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om opzeggingen ongedaan te maken. Ik wil je adviseren om even contact met T-mobile op te nemen voor een passende oplossing gezien het feit dat je van verkeerde informatie bent voorzien.

Reageer