.

Beantwoord

Toestel doorschakelen

  • 14 December 2012
  • 10 reacties
  • 1158 Bekeken

Kan iemand mij vertellen wat het tarief is voor doorgeschakelde gesprekken ? Ik wil tijdelijk de gesprekken die binnenkomen op mijn simon-nummer doorschakelen naar een ander mobiel nummer
icon

Beste antwoord door Natascha 17 December 2012, 15:48

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Thom01
Ik denk dat de ontvangende partij, dus dat andere mobiele nummer de gesprekskosten gaat betalen van jouw doorgeschakelde gesprekken.
Althans dat is zo bij de 'vaste telefoon'.
Maar je zit toch wel bij Simyo?
Het gaat mij om de kosten die simyo hiervoor in rekening brengt
Reputatie 4
Badge +8
Beste Thom01, als jij *21*doorschakelnummer# intoetst, lijkt me dat Simyo daar geen extra kosten voor berekent.
Maar laten we wachten op een moderator.....
Ja, dat hoop ik ook. Op de website kan ik het niet vinden
Reputatie 1
Badge +2
Doorschakelen wil zeggen dat het bellen naar het andere nummer betaald wordt uit de bundel van Simyo. Immers, het doorgeschakelde nummer "belt" een ander nummer. Het ontvangende nummer hoeft net zoals bij andere gesprekken geen kosten te betalen, behalve als het nummer in het buitenland vertoeft.
Badge +6
Kan iemand mij vertellen wat het tarief is voor doorgeschakelde gesprekken ? Ik wil tijdelijk de gesprekken die binnenkomen op mijn simon-nummer doorschakelen naar een ander mobiel nummer

Hoi Thom01,

Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos. Zodra je wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door jouw opgegeven telefoonnummer, betaal je de kosten vanaf je telefoon naar het andere nummer.

Koorelle 2 en Gogol bedankt voor jullie reacties! 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb me vergist wat betreft de ontvangende partij.
Natuurlijk moet het zijn dat de doorschakelaar de gesprekskosten voor zijn rekening krijgt.
De ontvangende partij kun je daar niet mee belasten.

Sorry voor deze domme vergissing.
Beste Natascha,
Dank voor je antwoord. Kun je nog aangeven of de gesprekskosten van een doorgeschakeld gesprek uit de bundel betaald worden of valt dit buiten de bundel ?
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb hierboven al aangegeven dat de gesprekskosten uit de bundel worden betaald, behalve als speciale nummers zijn, die niet binnen de bundel vallen (zoals bijv. buitenlandse). Zie hiervoor de tarieven.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Thom01,

Zoals Gogol aangaf, vallen de gesprekskosten niet binnen de bundel.

Reageer