.

Beantwoord

Thuis geen bereik...

  • 31 December 2012
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Beste Simyo,

Sinds vandaag ben ik overgestapt op Simyo. Nu blijk ik in mijn huis helemaal geen bereik te hebben.

Groeten,

Karlijn
icon

Beste antwoord door Wayne 4 January 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Karlijn,

Zou je jouw postcode even (in een privebericht) door kunnen sturen zodat wij een postcodecheck uit kunnen voeren?
Hallo,

Sinds november zit ik bij Simyo, en al die tijd ben ik telefonisch slecht bereikbaar! Thuis vaak helemaal geen bereik!
Erg vervelend! Want ik wil ten allen tijde bereikbaar zijn voor mijn kinderen!

Ik ben naar de plaatselijke telefoonwinkel geweest, die hebben mijn iphone bekeken, nieuw printplaatje geplaatst, en daarmee was het helaas nog niet verholpen.
Vervolgens hebben zij kaartjes van andere providers als Vodafone en T-Mobile in mijn toestel geplaatst, en daarmee had ik 100% bereik!
Zij gaven aan dat mijn simkaart misschien wel beschadigd was, en dat ik een vervangende simkaart moest opvragen.

Dit heb ik gedaan, deze is gisteravond in mijn telefoon gekomen, maar helaas! Totaal geen bereik!! Ik kan er niet mee bellen!!

Hebben jullie een idee hoe dit kan? Ik ben inmiddels er al zo zat van, dat ik overweeg om over te stappen naar een andere provider!
Goedkoop is leuk, maar het moet wel werken!!

Graag een reactie!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Mirrepir,

Voglens onze gegevens heb je reeds contact gehad met onze telefonische klantenservice. Heeft dit jouw probleem verholpen?
Hallo Wayne,

Nee, helaas is het niet verholpen!

Het abonnement zou trouwens per maand opzegbaar zijn, maar in mijn simyo zie ik staan dat het pas per 5-11-2013 zou kunnen! En hoe zit dat bij ingebreke blijven van jullie kant? Vanaf november ben ik gewoon niet mobiel bereikbaar! Het enige wat ik met m'n telefoon kan is op internet thuis, via WiFi!

Ik zou graag zien dat jullie dit zsm oplossen! Dit is enorm frustrerend!
Ook graag reactie op mijn vraag over beƫindiging van het abonnement!

Gr. Mirrepir
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Wayne,

Nee, helaas is het niet verholpen!

Het abonnement zou trouwens per maand opzegbaar zijn, maar in mijn simyo zie ik staan dat het pas per 5-11-2013 zou kunnen! En hoe zit dat bij ingebreke blijven van jullie kant? Vanaf november ben ik gewoon niet mobiel bereikbaar! Het enige wat ik met m'n telefoon kan is op internet thuis, via WiFi!

Ik zou graag zien dat jullie dit zsm oplossen! Dit is enorm frustrerend!
Ook graag reactie op mijn vraag over beƫindiging van het abonnement!

Gr. Mirrepir


Hoi Mirrepir,

Vervelend dat je thuis geen goede dekking hebt. Ik zie dat jij een jaarabonnement hebt. We bieden zowel maandelijks opzegbare - als jaarabonnementen aan. Het is mogelijk om eerder dan de duur van dit contract weg te gaan. We zullen dan wel eerst meer informatie nodig hebben en een netwerkklacht in moeten dienen. Hiervoor heb ik onderstaande informatie nodig.

- van welk toestel maak je gebruik?
- op welke postcode vindt het probleem plaats?
- vanaf wanneer vindt het probleem plaats (datum)?
- heb je een ander toestel geprobeerd? (er moet altijd een kruistest worden gedaa)
- ervaar je het probleem zowel op het UMTS als het GSM netwerk?

Na ontvangst van de benodigde informatie kan ik contact opnemen met de technische dienst. Zou je bovenstaande vragen daarom willen beantwoorden?

Groetjes,

Alex

Reageer