.

Beantwoord

Termijn voor nummerbehoud

  • 9 March 2013
  • 3 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 7
Ik wil graag het volgende voorleggen.

Mijn ouders hebben nu een Telfort Prepaid dienst, maar willen hiervan af vanwege én de hoge(re) belkosten én vanwege de verplichting iedere 6 maanden te moeten opwaarderen om verval van hun nummer te voorkomen. Omdat mijn ouders niet zo heel veel bellen, maar vooral bereikbaar willen zijn voor het geval dat, willen ze dus van Telfort af.

Ik heb hen Simyo geadviseerd. Omdat ze dus zo weinig bellen willen zij weer Prepaid gaan afnemen. Nu speelt het volgende. Per 30 maart 2013 moeten ze weer aan hun halfjaarlijkse opwaardeerverplichting voldoen bij Telfort, maar willen dit voorkomen door voor die tijd naar Simyo te zijn overgestapt. Echter, zij willen wel hun huidige nummer behouden. Is de tijd tot het einde van de maand nog voldoende om Prepaid mét nummerbehoud te gaan afnemen? Ofwel kan nummerbehoud zijn aangevraagd en wellicht afgehandeld voordat Telfort het nummer afsluit?
icon

Beste antwoord door Natascha 11 March 2013, 14:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
http://www.simyo.nl/prepaid/nummerbehoud

Maximaal 10 werkdagen....
Reputatie 7
Martijn, bedankt voor je bericht. Niet veel later nadat ik dit topic opende bemerkte ik al dat ik misschien even had moeten wachten met het plaatsen van mijn post.......:rolleyes:
Badge +6
Hoi RicoK,

Aan het antwoord van Martijn® hoef ik niet meer toe te voegen. 🙂

Reageer