.

Beantwoord

Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider (Telfort)

  • 19 February 2014
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend bij Simyo een abonnement afgesloten en hierbij nummerbehoud aangevraagd.
Nu krijg ik een mail dat deze is geweigerd met de volgende reden:

"Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider."

Ik heb contact gehad met mijn vorige provider (Telfort) en deze geven aan dat mijn simkaartnummer wél overeenkomt met mijn huidige nummer.
Op MijnTelfort wordt als simkaartnummer vermeld: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx (19 cijfers), deze heb ik ook in mijn oorspronkelijk aanvraag ingevuld.
In de afwijzing wordt als simkaartnummer vermeld: xxxxxxxxxxxxx (13 cijfers).

Als ik probeer de aanvraag te wijzigen naar de 19 cijfers die Telfort aangeeft, worden deze automatisch gecorrigeerd naar 13 cijfers en verschijnt de melding:
"Telefoonnummer en simkaartnummer zijn hetzelfde als de eerder doorgegeven foutieve gegevens. Graag juiste gegevens invullen."

Hoe kan nummerbehoud toch z.s.m. geregeld worden?
Zie ticket 765042.
icon

Beste antwoord door Dries 20 February 2014, 09:44

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi hansm,

Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld. Het is niet de bedoeling om vragen dubbel te posten. Ik zal dit topic daarom van het forum verwijderen. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Wij verzoeken je om dit in de toekomst niet meer te doen.