.

Beantwoord

Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen

  • 27 December 2013
  • 2 reacties
  • 539 Bekeken

Hallo,

Ik ga overstappen van Simyo naar Mobile Vikings en wil graag mijn nummer behouden. Ik heb al 2 keer geprobeerd nummerbehoud aan te vragen maar ik krijg steeds bericht dat het wordt geweigerd omdat mijntelefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen.
Wat moet ik nu doen?
Ik vul steeds mijn huidige 06nummer in en de 8-cijfer/letter code in die op de simkaart staat.

Alvast bedankt!

Mvg, Annabel
icon

Beste antwoord door Scotsman 27 December 2013, 19:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een tip: tegenwoordig kun je je simkaartnummer op Mijn Simyo vinden (onder MIjn gegevens). Als je dan copy + paste doet dan weet je zeker dat het correcte simkaartnummer wordt opgegeven aan je nieuwe provider. Datzelfde geldt voor je 06 nummer. 

Maar misschien zijn beide nummers die je hebt opgegeven al correct, en ligt de oorzaak van het probleem elders...
Badge +6
Hallo,

Ik ga overstappen van Simyo naar Mobile Vikings en wil graag mijn nummer behouden. Ik heb al 2 keer geprobeerd nummerbehoud aan te vragen maar ik krijg steeds bericht dat het wordt geweigerd omdat mijntelefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen.
Wat moet ik nu doen?
Ik vul steeds mijn huidige 06nummer in en de 8-cijfer/letter code in die op de simkaart staat.

Alvast bedankt!

Mvg, Annabel


Hoi Annabelk,

Welkom op het forum!

Klopt helemaal wat Scotsman (bedankt daarvoor!) aangeeft, heb je inmiddels je simkaartnummer gevonden? 🙂

Wat ik overigens vermoed is dat je het eerste cijfer als een 'S' invult, maar dit is een 5 🙂.

Reageer