hallo mijn SIM-kaart geblokkeerd was voor te late betaling. Ik heb al de betaling van de factuur.wanneer jullie te ontgrendelen de sim kaart?
groetjes
Dalmasso Fernanda Maria
Welkom op het forum fernanda,
Volgens mijn gegevens is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een privé bericht gestuurd met instructies om weer te worden aangesloten. Je bent niet afgesloten wegens een openstaande rekening.
Groetjes,
Alex
Volgens mijn gegevens is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een privé bericht gestuurd met instructies om weer te worden aangesloten. Je bent niet afgesloten wegens een openstaande rekening.
Groetjes,
Alex
Beste Alex en/of andere Simyo medewerker,
Kunt u mij laten weten welk hoogverbruik u op doelt? Het is mij niet duidelijk waarmee ik hoogverbruik heb veroorzaakt. Mijn laatste rekening was 29 euro exclusief 10 euro korting (dus 19 euro te betalen). Dit bedrag heeft u niet tijdig kunnen incasseren. Maar er is nu wel weer voldoende saldo.
Groeten,
Fernanda
Kunt u mij laten weten welk hoogverbruik u op doelt? Het is mij niet duidelijk waarmee ik hoogverbruik heb veroorzaakt. Mijn laatste rekening was 29 euro exclusief 10 euro korting (dus 19 euro te betalen). Dit bedrag heeft u niet tijdig kunnen incasseren. Maar er is nu wel weer voldoende saldo.
Groeten,
Fernanda
Beste Fernanda,
Het gaat hier om een overschrijding van het datalimiet van de internetbundel. In dit geval wordt het overige dataverbruik apart in rekening gebracht waardoor er hoogverbruik is ontstaan. Je kunt dit zelf terugzien bij het verbruiksoverzicht op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Groetjes,
Manisha
Het gaat hier om een overschrijding van het datalimiet van de internetbundel. In dit geval wordt het overige dataverbruik apart in rekening gebracht waardoor er hoogverbruik is ontstaan. Je kunt dit zelf terugzien bij het verbruiksoverzicht op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Groetjes,
Manisha
beste manisha,
ik heb de betaling heeft gedaan , en sturen de betaalbewijs naar [email]info@simyo.nl[/email]. wanneer gaan jullie mijn telefoonnummer aansluiten?
Groetjes
fernanda
ik heb de betaling heeft gedaan , en sturen de betaalbewijs naar [email]info@simyo.nl[/email]. wanneer gaan jullie mijn telefoonnummer aansluiten?
Groetjes
fernanda
Beste Fernanda,
Wij hebben het betaalbewijs doorgezet naar de financiele afdeling. Zij zullen ervoor zorgen dat de aansluiting wordt gedeblokkeerd. Wij zullen je per e-mail berichten als dit is gebeurd.
Groetjes,
Manisha
Wij hebben het betaalbewijs doorgezet naar de financiele afdeling. Zij zullen ervoor zorgen dat de aansluiting wordt gedeblokkeerd. Wij zullen je per e-mail berichten als dit is gebeurd.
Groetjes,
Manisha
hee john weerkamp hier, me abbo is afgesloten wegens hoog verbuik , terwijl de nieuwe maand is in gegaan , ik snap er niks van . kunt u zien waar door ik me abbo niet meer kan gebruiken ? en zo ja hoe ik hem weer kan gebruiken?
m.v.g john weerkamp
m.v.g john weerkamp
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.