.

Telefoonnummer afgesloten wegens hoogverbruik

  • 4 April 2012
  • 7 reacties
  • 996 Bekeken

Badge
hallo mijn SIM-kaart geblokkeerd was voor te late betaling. Ik heb al de betaling van de factuur.wanneer jullie te ontgrendelen de sim kaart?
groetjes
Dalmasso Fernanda Maria

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fernanda,

Volgens mijn gegevens is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een privé bericht gestuurd met instructies om weer te worden aangesloten. Je bent niet afgesloten wegens een openstaande rekening.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex en/of andere Simyo medewerker,
Kunt u mij laten weten welk hoogverbruik u op doelt? Het is mij niet duidelijk waarmee ik hoogverbruik heb veroorzaakt. Mijn laatste rekening was 29 euro exclusief 10 euro korting (dus 19 euro te betalen). Dit bedrag heeft u niet tijdig kunnen incasseren. Maar er is nu wel weer voldoende saldo.


Groeten,
Fernanda
Reputatie 2
Badge +4
Beste Fernanda,

Het gaat hier om een overschrijding van het datalimiet van de internetbundel. In dit geval wordt het overige dataverbruik apart in rekening gebracht waardoor er hoogverbruik is ontstaan. Je kunt dit zelf terugzien bij het verbruiksoverzicht op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Groetjes,

Manisha
Badge
beste manisha,


ik heb de betaling heeft gedaan , en sturen de betaalbewijs naar [email]info@simyo.nl[/email]. wanneer gaan jullie mijn telefoonnummer aansluiten?
Groetjes
fernanda
Reputatie 2
Badge +4
Beste Fernanda,

Wij hebben het betaalbewijs doorgezet naar de financiele afdeling. Zij zullen ervoor zorgen dat de aansluiting wordt gedeblokkeerd. Wij zullen je per e-mail berichten als dit is gebeurd.

Groetjes,

Manisha
hee john weerkamp hier, me abbo is afgesloten wegens hoog verbuik , terwijl de nieuwe maand is in gegaan , ik snap er niks van . kunt u zien waar door ik me abbo niet meer kan gebruiken ? en zo ja hoe ik hem weer kan gebruiken?
m.v.g john weerkamp
Badge +6
Beste Johnw,

Volgens mijn gegevens is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een privé bericht gestuurd met instructies om weer te worden aangesloten. Je bent niet afgesloten wegens een openstaande rekening.

Reageer