.

Beantwoord

Telefoon verloren

  • 14 October 2012
  • 4 reacties
  • 740 Bekeken

Badge
Hallo,

Zojuist ben  ik mijn telefoon verloren. Daarop wil ik mijn abonnement graag blokkeren om misbruik te voorkomen. Echter is de klantenservice onbereikbaar. Is er een manier om zsm mijn abonnement te blokkeren?
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 16:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum strpaul,

Ja dat kan. Hiervoor moet je inloggen op je persoonlijke pagina. Via het tabblad selfservice kun je vervolgens kiezen voor 'blokkeren simkaart'. Overigens zie ik dat je inmiddels een vervangende simkaart hebt besteld. Hiermee blokkeer je ook automatisch de 'oude' simkaart.

Groetjes,

Alex
Badge
Hi Alex,

Klopt en bedankt.

De simkaart zou binnen 2 werkdagen bezorgd zijn. Zondagavond heb ik de nieuwe simkaart aangevraagd, tot vandaag nog geen simkaart ontvangen. Het kan natuurlijk zijn dat die morgen aankomt, maar ik zou graag willen weten of die wel echt verstuurd is. Want als dat niet het geval is, ben ik voor een te lange tijd niet bereikbaar.

Hoor graag weer van je.

Mvg Paul 
Badge +2
Beste strpaul,

Uit onze gegevens blijkt dat wij de simkaart op 15-10 hebben verstuurd. Je kan deze vandaag binnen verwachten.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi strpaul,

Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst. We gaan eerst even na of en wat er is mis gegaan. We houden je op de hoogte.

Groetjes,

Alex

Reageer