.

Beantwoord

Telefoon gaat laat over, of zonder geluid?

  • 10 April 2015
  • 4 reacties
  • 2235 Bekeken

Heb nu al een aantal keren gehad dat ik bij mijn telefoon kom , op pak en de beller hangt net op of heeft al opgehangen.
Aangezien ik zie wie er heeft gebeld bel ik dus terug en dan krijg ik tot mijn verbazing te horen dat ze de telefoon wel 15 of 16 keer hebben laten overgaan. VREEMD.
Is dit alleen bij mij zo of kampen meer mensen met dit probleem, laat Symio dit bewust gebeuren zodat ik weer moet bellen en hun er aan verdienen????
Heb het geprobeerd met een vriend van mij die naast me aan de tafel zat, de telefoon is bij hem 18 x over gegaan en op het scherm zag ik dat hij belde maar ik hoorde niks en hij trilde ook niet en met het geluid is toch echt niks mis.
Het kan toch niet zo zijn dat ik de hele dag met de telefoon in de hand ga lopen om toch vooral geen telefoontje te missen.
icon

Beste antwoord door Charlene 13 April 2015, 11:17

Bekijk originele reactie

4 reacties


Is dit alleen bij mij zo of kampen meer mensen met dit probleem, laat Symio dit bewust gebeuren zodat ik weer moet bellen en hun er aan verdienen????


Hallo,

Waarom meteen deze negatieve gedachte? Is echt nergens op gebaseerd.

Dan om een antwoord te geven op jou vraag. Dat weet ik niet zo 1 2 3 te vertellen. Weet wel dat er een andere topic was waar dit ook werd besproken. En volgens mij zat daar ook de oplossing bij, kan mij vergissen.

Als ik het weet kom ik erop terug.
Nou, echt een antwoord op je vraag is het niet maar als je tips uit het topic leest kom je misschien al wat verder.

voor de tips Klik hier
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tommie,

Zelf heb ik even de proef op de som genomen!
16 overgaan is onmogelijk maar de telefoon gaat wel een keer of 12 over.
Het duurt wel geteld een tuutje voordat er verbinding is met je toestel. Controle leert dat dit niet alleen bij Simyo is maar ook bij T-mobile en Vodafone.
Badge +8
Hoi tommie111,

Welkom op het forum 🙂

Dus je toestel wordt gebeld, jij ziet dat ook op je scherm, maar je hoort niks en er trilt niks ?
Ik neem aan dat je al hebt gekeken hoe je geluid ingesteld staat, want je geeft aan dat daar niks mis mee is.
Om dat zeker te weten, plaats je je simkaart het beste even in een ander toestel, om na te gaan of je dan hetzelfde hebt.
Is het eigenlijk bij alle telefoontjes of bij sommige bellers? Dat is wel belangrijk om te weten.

Het is in ieder geval geen instelling van Simyo. Als niemand zijn telefoontjes binnenkrijgt, dan houden we geen klanten over. Dat lijkt me niet echt slim zaken doen 😉
Netwerktechnisch gaat een toestel 20 seconden over, voor er wordt overgegaan naar voicemail. Hoe lang/veel je het hoort, kan verschillen door de beltoon die je hebt ingesteld. Begint die bijvoorbeeld zacht of zijn er lange pauzes, dan kan het overgaan korter lijken.

Laat je de antwoorden op mijn vragen hier weten?

Raytje en maikel.twinnie, bedankt voor het meedenken weer 🙂


Groetjes,
Charlene

Reageer