.

Beantwoord

Tarief bellen naar andere Simyo klant (Sim Only), is er een ander tarief?

  • 13 March 2015
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Sinds kort heb ik SimOnly. Hiervoor heb ik járen Prepaid gehad. 

Ik heb zitten zoeken, maar ik kan het niet vinden. Mijn vraag is: is er een ánder tarief als je belt met een andere Simyo klant? En hoe werkt dat dan met SimOnly. Gaan gesprekken met andere SimyoKlanten minder hard van je belbundel af?

Mijn vrouw heeft een prepaid simyo kaartje en ik nu dus het SimOnly Abonnement. 
Als zij naar mij belt is dit dan een ander tarief voor haar?
Als ik naar haar bel, is dit dan een ander tarief voor mij?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is... zo niet, dan kan ik het nog wel verder of anders toelichten.

Groetjes
Marius
icon

Beste antwoord door Naomi 14 March 2015, 18:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Voor het bellen met je Simyo aansluiting naar een andere Simyo aansluiting geldt geen ander tarief. Het tarief is het zelfde tarief als voor het bellen naar een niet Simyo aansluiting.
Badge
Waarom staat het dan apart gespecificeerd?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marius1976,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijker.

Top dat RicoK je heeft geholpen. Als je met een Simyo Sim Only abonnement belt naar een Simyo klant, dan betaal je hetzelfde tarief als naar een niet Simyo klant. Het wordt apart op je factuur aangegeven. Dit is iets wat wij prettiger vinden 🙂 Het heeft dus niks met de prijs te maken.

Bij Simyo Prepaid kun je nog kiezen voor een ‘Onderling bellen bundel’. Hiervoor betaal je € 2,50. Je hebt dan 100 minuten om te bellen en te sms’en naar andere Simyo klanten. Je vrouw kan hier ook gebruik van maken. Deze bundel kun je zien op de Mijn Simyo pagina onder het tabblad Overzicht.

Heb je hierover nog vragen?

@RicoK; bedankt voor je hulp 😃
Badge
Ah helder. Nee hoor geen vragen.

Groet
M.
Reputatie 5
Badge +11
Gelukkig, Marius1976 😮

Reageer