.

Beantwoord

T-mobile abonnement

  • 21 October 2012
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Best Simyo medewerker,

Vanaf morgen wordt mijn huidige mobiele nummer van T-mobile overgezet voor mijn nieuwe sim only-abonnement bij jullie. Nu zou -volgens mij- alles door jullie geregeld worden met T-mobile om het nummer over te zetten en het abonnement te beeindigen, maar heb ik tot nu toe geen bevestiging van T-mobile hierover ontvangen...

Mijn vraag is hoe het komt dat ik tot nu toe niets heb gehoord van T-mobile.

Vriendelijke groet,

E. de Beer.
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 16:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste debeer,

Wij zeggen het abonnement op per de datum waarop wij het nummer overnemen van T-Mobile. Waarom je geen bericht van T-Mobile hebt ontvangen kan ik je niet vertellen. Neem hiervoor even contact op met T-Mobile.

Groetjes,

Arie

Reageer